Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met de terugbetaling
Beste,Wij hebben via de website BOOKING.COM, 1 appartement voor 6 nachten gereserveerd bij Smartflats Design Cathedrale te LuikNa de online booking, hebben wij de codes (toegang voordeur en toegang appartement) verkregen via een e-mail. de ingang werkt met een code.In de online booking staat vermeld dat er een lift aanwezig is, deze werkte niet en was volledig verhinderd door vuilniszakken en een plastieke vuilniskar. de geur was heel slecht.Indien er een brand onstaat in het gebouw, is er geen brandveilige uitgang ( dus ook niet volgens de wettelijke normen)Wij moesten langs de trap naar de 4de etage gaan. het licht werkt niet op iedere etage in de ganghal, waardoor dat de trap niet zichtbaar is, en het gevaarlijk is om de trap te gebruiken.Eens aangekomen in het appartement, bleek er geen warm water mogelijk te zijn, alsook was de douche (inloopdouche) volledig verstopt, waardoor dat het water overliep. Alsook was er in de aangeboden diensten vermeld dat er handdoeken aanwezig zijn, deze waren ook niet aanwezig.Wij hebben Smartflats op 05/11/2023 telefonisch trachten te bereiken, maar de communicatie is heel vaag, en smartflats zoekt niet actief mee voor een oplossing.Wij verwachten ten minste het betaald bedrag.Kan U ons hiermee verder helpen aub?Bedankt!
Problemen met terugbetaling
Beste,Wij hebben via Booking.com 2 kamers voor 1 nacht op 27.11.2021 gereserveerd bij Raphael Suites by Smartflats te Antwerpen.Ingang werkt met een code wij hebben Smartflats zaterdag 27.11.2021 de hele dag telefonisch trachten te bereiken, helaas zonder resultaat, waardoor wij 's avonds genoodzaakt waren terug naar huis te keren. Sindsdien heb ik hen gebeld, gemaild, whatsapp gestuurd, emails via booking.com verzonden zonder 1 enkel antwoord. Wij verwachten ten minste het betaald bedrag. Kan U ons hiermee verder helpen aub? Alvast hartelijk dank,Krystle Wienen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten