Terug

Problemen met de terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Smartflats

05/11/2023

Beste,Wij hebben via de website BOOKING.COM, 1 appartement voor 6 nachten gereserveerd bij Smartflats Design Cathedrale te LuikNa de online booking, hebben wij de codes (toegang voordeur en toegang appartement) verkregen via een e-mail. de ingang werkt met een code.In de online booking staat vermeld dat er een lift aanwezig is, deze werkte niet en was volledig verhinderd door vuilniszakken en een plastieke vuilniskar. de geur was heel slecht.Indien er een brand onstaat in het gebouw, is er geen brandveilige uitgang ( dus ook niet volgens de wettelijke normen)Wij moesten langs de trap naar de 4de etage gaan. het licht werkt niet op iedere etage in de ganghal, waardoor dat de trap niet zichtbaar is, en het gevaarlijk is om de trap te gebruiken.Eens aangekomen in het appartement, bleek er geen warm water mogelijk te zijn, alsook was de douche (inloopdouche) volledig verstopt, waardoor dat het water overliep. Alsook was er in de aangeboden diensten vermeld dat er handdoeken aanwezig zijn, deze waren ook niet aanwezig.Wij hebben Smartflats op 05/11/2023 telefonisch trachten te bereiken, maar de communicatie is heel vaag, en smartflats zoekt niet actief mee voor een oplossing.Wij verwachten ten minste het betaald bedrag.Kan U ons hiermee verder helpen aub?Bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform