Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: Smartflats

14/12/2021

Beste,Wij hebben via Booking.com 2 kamers voor 1 nacht op 27.11.2021 gereserveerd bij Raphael Suites by Smartflats te Antwerpen.Ingang werkt met een code wij hebben Smartflats zaterdag 27.11.2021 de hele dag telefonisch trachten te bereiken, helaas zonder resultaat, waardoor wij 's avonds genoodzaakt waren terug naar huis te keren. Sindsdien heb ik hen gebeld, gemaild, whatsapp gestuurd, emails via booking.com verzonden zonder 1 enkel antwoord. Wij verwachten ten minste het betaald bedrag. Kan U ons hiermee verder helpen aub? Alvast hartelijk dank,Krystle Wienen

Berichten (2)

Smartflats

Naar: K. W.

14/12/2021

Hello,We sent her via Booking the check in online to complete and no answer.Best regards,Lorena - Smartflats-------------------- ref:_00D6g233nL._5004V1BLvhb:ref

K. W.

Naar: Smartflats

29/12/2021

Hello,that's not how things works!I still want my money back. I think it's a least your responsability as a hotel to check if your clients are ok and if eventhing is ok?Other people contacted me by Intagram telling they had the same problem.Really strange that you people are feeling ok with that.Krystle Wienen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform