Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
over facturatie
Betreft: Betwisting van factuurnummer/ werk bon van 5/11/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 5/11/2025 heeft u een werkman gestuurd voor de ontstopping van de afvoerleiding met een telefonisch afgesproken bedrag van 120 € en een extra mogelijke kost van 100€ per extra werkuur echter moet er een vergissing zijn of pure oplichting na de interventie van 45 minuten wordt er factuur van 1150 € voorgelegd. de reclame die u maak op jullie website is dan ook bedenkelijk https://services-janssens.be/ontstopping-diegem/ ik betwist deze factuur wegens over facuratie niet volgens afspraak noch volgens de standaard prijs norm Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. helaas is deze zo onprofessioneel dat er geen bonnummer noch factuurnummer vermeld is omdat de werkman zeer opdringend was voor een omiddelijke betalling waar ik niet mee akkoord was, en jullie hoofdkantoor niet bereikbaar was heb ik een betaling uitgevoerd volgens de maximum norm voor een dergelijke tussen komst van 300€ de rest van het gevraagde bedrag is en zal niet betaald worden werken uitgevoerd door Naam: TURBO ONTSTOP Adres van de zetel: Jozef Huysmanslaan 65 1651 Beersel Sinds 22 juli 2025 Telefoonnummer: Geen gegevens opgenomen in KBO. Faxnummer: Geen gegevens opgenomen in KBO. E-mail: Geen gegevens opgenomen in KBO. Webadres: Geen gegevens opgenomen in KBO. Type entiteit: Rechtspersoon Rechtsvorm: Besloten Vennootschap Sinds 22 juli 2025 In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk 850 €, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,
te hoge factuur aangerekend
Beste Vandaag vrijdag 30 juni kwam een loodgieter bij me langs die nog geen vol uur werkte aan de ontstopping van mijn toilet. Daarna kreeg ik een exuberant hoge factuur van 699,60 eur waarop niet staat hoelang hij gewerkt heeft, die ik direct moest betalen. Ik betwist deze factuur en eis binnen de 5 werkdagen een terugbetaling van 500 eur op mijn bankrekeningnummer.Indien u niets onderneemt, zal ik testaankoop verder inschakelen. De naam van uw firma zal zichtbaar zijn voor iedereen die de site van testaankoop consulteert.Met vriendelijke groetHenk De Lauw
niet toepassen van garantie
Geachte,Op 12/10/2022 deed u een interventie voor ontstopping van een afvoerleiding. Dit werd betaald in contanten, zie uw werkbon van dezelfde datum.Na 2 weken, deed de verstopping zich terug voor. We hebben een nieuwe afspraak gemaakt voor 28/10, om onder garantie het probleem terug te verhelpen. U hebt nagelaten om op deze afspraak aanwezig te zijn.We hebben daarna nog 2 maal een nieuwe afspraak gemaakt, op 31/10 en 01/11. U bent deze afspraken ook niet nagekomen, We bezitten hierover alle sms-communicatie. We werden m.a.w in totaal gedurende 5 dagen in het ongewisse gelaten.Verder hebben we 3 mails gestuurd op 31/10, 02/11, 18/11 met formulering van onze klachten, zijnde:1. Niet nakomen van afspraak en garantie op de werken (2 maanden garantie volgens uw werkbon)2. U hebt de betaling van de interventie in contanten geëist, zonder mogelijkheid om digitale betaling te bieden. Dit is niet conform de handelspraktijken.Ondanks de laatste mails en uw antwoord dat u een terugbetaling zou doen, hebben wij tot vandaag het bedrag nog niet ontvangen en u hebt verder niets meer laten weten.Vandaar dat wij u nogmaals vragen het bedrag terug te betalen, conform uw garantie, op een rekeningnummer dat wij u eerder hebben overgemaakt per mail.Groeten.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
