Terug

niet toepassen van garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Services Janssens

27/11/2022

Geachte,Op 12/10/2022 deed u een interventie voor ontstopping van een afvoerleiding. Dit werd betaald in contanten, zie uw werkbon van dezelfde datum.Na 2 weken, deed de verstopping zich terug voor. We hebben een nieuwe afspraak gemaakt voor 28/10, om onder garantie het probleem terug te verhelpen. U hebt nagelaten om op deze afspraak aanwezig te zijn.We hebben daarna nog 2 maal een nieuwe afspraak gemaakt, op 31/10 en 01/11. U bent deze afspraken ook niet nagekomen, We bezitten hierover alle sms-communicatie. We werden m.a.w in totaal gedurende 5 dagen in het ongewisse gelaten.Verder hebben we 3 mails gestuurd op 31/10, 02/11, 18/11 met formulering van onze klachten, zijnde:1. Niet nakomen van afspraak en garantie op de werken (2 maanden garantie volgens uw werkbon)2. U hebt de betaling van de interventie in contanten geëist, zonder mogelijkheid om digitale betaling te bieden. Dit is niet conform de handelspraktijken.Ondanks de laatste mails en uw antwoord dat u een terugbetaling zou doen, hebben wij tot vandaag het bedrag nog niet ontvangen en u hebt verder niets meer laten weten.Vandaar dat wij u nogmaals vragen het bedrag terug te betalen, conform uw garantie, op een rekeningnummer dat wij u eerder hebben overgemaakt per mail.Groeten.

Berichten (1)

B. B.

Naar: Services Janssens

05/12/2022

Graag uw antwoord en actie aub!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform