Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
geen response op defect
Geachte mevrouw/heer, Op 10-09-2022 kocht ik een yardforce robotmaaier in een retailwinkel en betaalde ik er €234 voor. Na 17 maand vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, een liftsensor blijft actief waardoor de robotmaaier niet meer werkt. Op 15/03/2024 mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Tot op heden en na tientallen mails is er nog steeds geen oplossing. Er wordt steeds verwezen naar de fabrikant maar ik krijg geen response. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 30 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · aankoopbewijs
Mowox Accumaaier EM4140 PX batterij defect
BesteWe hebben een Mowox accumaaier EM4140PX 40V met lithium ion accu BA154 gekocht bij Makro Deurne op 25/06/2022Sertronics benelux / Teknihall is het service center dat de na-service doet voor het merk Mowox.Na 22 maanden laad de accu niet meer op en gaat na 15min gaat de batterijlader knipperen van rood naar groen licht.Volgens de Europese wetgeving hebben we hier 2 jaar garantie op.https://www.eccbelgie.be/themas/garantie/wettelijke-garantie/aankopen-na-1-juni-2022Sertronics is voor de eerste keer gecontacteerd op 25/04/2024 met melding van het probleem (defecte accu) Maar deze beweren dat er maar 1 jaar garantie is op accu's.Na over en weer te mailen met bewijsstukken (filmpje, foto's,..) en om te staven de de Europese garantie 2 jaar bedraagt, komt Sertronics telkens terug op de 1 jaar garantie en dat het dus niet mogelijk is om de accu te vervangen en dat we een nieuwe moeten kopen.Filmpje van het probleem:https://www.dropbox.com/scl/fi/dn2owo3xeg3fu2vcofsdu/20240424_183706.mp4?rlkey=4myewtatxf600a3lal3h9qm0d&st=p0r6pu61&dl=0Graag hadden wij een nieuwe accu ontvangen of de defecte accu laten herstellen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten