Geachte mevrouw/heer,
Op 10-09-2022 kocht ik een yardforce robotmaaier in een retailwinkel en betaalde ik er €234 voor.
Na 17 maand vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, een liftsensor blijft actief waardoor de robotmaaier niet meer werkt.
Op 15/03/2024 mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Tot op heden en na tientallen mails is er nog steeds geen oplossing. Er wordt steeds verwezen naar de fabrikant maar ik krijg geen response.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 30 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
· aankoopbewijs