Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Niet willen herroepen
Beste, Op 25/10 kocht ik een qlima HEMA filter en een qlima asstofzuiger. Dit toestel werd gekocht na een advies van de medewerker op de afdeling. Ik vroeg om zeker te zijn dat kleine brokjes asresten mee zouden opgezogen worden en kreeg een positief advies. Na éénmaal gebruik blokkeerde het toestel bij het opzuigen van normale rest as resten. Ik bracht het toestel terug en men wou het niet aanvaarden. De hepafilter was vuil wat normaal is na éénmaal gebruik. Na discussiëren beloofde de afdelingsleider het toestel voor check terug te zenden. Een week nadien kreeg ik van een andere medewerker telefoon met de melding als ik een toestel kocht van 30€ ik niet mocht verwachten dat dit zou werken en dat ik brokjes met de hand diende te verwijderen. Opnieuw klachten over de gebruikte filter en de melding dat ik 60€ diende te betalen terwijl dit toestell normaal 80€ kost(niet 30). Ik heb alles achtergelaten met de vraag mijn klacht te bespreken, maar krijg geen antwoord meer.,ik wil mijn geld terug en ben bereid een ander toestel in de winkel aan te kopen
garantie
op 12 juli 20204 kocht ik een led buislamp met armatuur die 15000 uren zou moeten branden, maar na +/- 1000 vuren is deze al defect, in de winkel zegt men er is geen garantie op de led lamp enkel op het plastieken omhulsel, (lijkt alsof ik een auto zou kopen met enkel garantie op de carrosserie ) na contact met brico werd er gezegd geen garantie op de lamp het enige onderdeel dat iets doet, waarvoor dient dan eigenlijk de 2 jaar garantie? enkel voor een stuk plastiek ?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
