Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Annulering
Beste, op 8/04/2024 het ik een India reis geboekt bij RSD à 3674 euro. en 734,80 euro voorschot betaald. Mijn echtgenote heeft nadien een grote voedselintolreantie gekregen waardoor India als onveilig wordt beschouwd. Om deze reden heb ik op 19 november de reis geannuleerd., mat vraag eventuele omoeking. Volgens de Mevrouw aan telefon kon dat mits 25 euro administratiekosten. Hierop is RSD teruggekomen en vraagt 30 % van de reiskost = 1102,95 euro. Was toen niet duidelijk 30 % of 30% bovenop het voorschot van 734,80 euro. Hier is duidelijk in verloop van tijd geen antwoord op gekomen na vele mails. Nu rekent RSD mij 50% annuleringskosten aan ttz. 1838,5 euro. Na vele mails blijven we hier in et rondje draaien. Zie ook ik copie mail hieronder : ze zeggen zelf 30 % maar rekenen 1839,5 euro = 50 % . Blijkbaar worden mails niet gelezen en sommige mails zijn zelfs uit mijn mailbox verdwenen wat mij nog nooit eerder is overkomen.
Misleidende reclame ?
Beste, Ik krijg de hierbijgevoegde reclame in mijn mailbox. Dit lijkt me overduidelijk een vorm van misleiding hetzij oplichting? Kan dit? Jean. L. Leenders
Vouchers vervallen bijna, geen reactie
Beste, Wij hebben verschillende reizen geboekt voor de coronacrisis, vanwege de crisis vervielen deze en kregen wij vouchers.Inmiddels is er een voucher dat op 18/08/2021 vervalt, en probeer ik vanwege dit contact te leggen met RSD.Echter, telefonisch wordt ik doorgestuurd naar een emailadres waarop ze ook niet antwoorden.Wij hadden graag gewoon van RSD meer geweten hoe het nu verder moet met die vouchers maar we krijgen helemaal geen gehoor en hebben schrik dat we ons geld (of reis) gaan kwijt zijn.Mvg,Frederic Vermeren & Greta Suls
Reis naar Zuid-Afrika - op internet zegt me dag 1 reis en aankomst in kaapstad - zie internet
Volgens de vlucht gegevens vertrek 26/1 - aankomst 27/1 - 12u35het is dus een leugen - en ook de 2 dag, zit je in de voormiddag op het vliegtuig . Dit is dus duidelijk een leugen.
reisaanbod india knack
op woensdag 19/9 krijg ik de knack in mijn bus er zit een reis aanbod in alleen voor knack abonees. een 14 daagse reis naar india, ik bel voor een boeking en krijg een dame aan de lijn die zegt dat alles al volgeboekt is ? voor 2018, ze zegt in noteer uw tel en zet u op een wachtlijst. ik bel een paar dagen nadien terug en vraag of er nog plaats is voor 2019 ook daar is alles volgeboekt ? de heer in kwestie zegt dat hij mijn gegevens noteerd en zet mij op de wachtlijst? dierect erna krijg ik in mijn mailbox reclame van het reisbureau RSD. volgens mij zijn de abonees misleid en was het de bedoeling om alleen mailadressen te verkrijgen. en is deze reis gewoon niet geboekt ?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten