Terug

Vouchers vervallen bijna, geen reactie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: RSD Belgium

02/08/2021

Beste, Wij hebben verschillende reizen geboekt voor de coronacrisis, vanwege de crisis vervielen deze en kregen wij vouchers.Inmiddels is er een voucher dat op 18/08/2021 vervalt, en probeer ik vanwege dit contact te leggen met RSD.Echter, telefonisch wordt ik doorgestuurd naar een emailadres waarop ze ook niet antwoorden.Wij hadden graag gewoon van RSD meer geweten hoe het nu verder moet met die vouchers maar we krijgen helemaal geen gehoor en hebben schrik dat we ons geld (of reis) gaan kwijt zijn.Mvg,Frederic Vermeren & Greta Suls

Berichten (1)

RSD Belgium

Naar: F. V.

03/08/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform