Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met de plaatsing
Beste,Op 5 mei maakten we een afspraak met Rolelek. De vriendelijke verkoper is ter plaatse alle ramen komen opmeten voor onze vliegenramen. De productietijd zou 5-6 weken bedragen.Op 12 juni is de monteur hier geweest. Het vliegenraam voor de schuifdeur paste totaal niet. De rail veel te kort, en het vliegenraam zelf veel te hoog. Zucht, opnieuw 5-6 weken wachten.Maar, wel al meteen hun factuur en herinneringen sturen. Deze heb ik direct via mail betwist, helaas hier nooit een antwoord op mogen ontvangen. We hebben ze - na vele keren proberen - dan toch telefonisch te woord gekregen. Nieuwe afspraak dus: pas op 10 augustus. De monteur komt opnieuw aan, met toch niet opnieuw een rail dat te kort is zeker.Daarna werden we zelf door hun gecontacteerd voor een nieuwe afspraak. Vandaag op 7 september zouden ze om 10 uur langs komen voor de rail te vervangen. We zijn inmiddels 12 uur: geen kat te zien.We hebben voor deze afspraken inmiddels 3 verlofdagen moeten inzetten. Leuk is anders.Een klantgericht bedrijf zou de moeite nemen om ons tevreden te houden, maar zelfs dat laten ze de wensen over. Geen compensatie, geen communicatie.Met vriendelijke groeten,Jorne Jans
niet conforme plaatsing
Beste Wij bestelden een verandazonwering VZ520 feb 2020. Betaalde voor een conforme plaatsing inbegrepen zonder bijkomende kosten en dit volgens de technische specificaties van de fabrikant. Ref art nr 29044.Wij stellen vast dat :De plaatsing nog de levering conform de specificaties van de fabrikant werden uitgevoerd. Dit zonder bijkomende kosten of bijkomende montage anders dan voorgeschreven in art 29044. Dus een tussenrol zoals in uw voorstel is uitgesloten. Maximum oppervlakte van 25 m² volgens fabrikant uitval 5,5 m onze veranda meet 20m² uitval 4 m.Wij wensen dat via een ander erkend verdeler maar zonder meerkosten voor ons deze problemen worden opgelost
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten