Terug

niet conforme plaatsing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Rol-Elek

26/02/2021

Beste Wij bestelden een verandazonwering VZ520 feb 2020. Betaalde voor een conforme plaatsing inbegrepen zonder bijkomende kosten en dit volgens de technische specificaties van de fabrikant. Ref art nr 29044.Wij stellen vast dat :De plaatsing nog de levering conform de specificaties van de fabrikant werden uitgevoerd. Dit zonder bijkomende kosten of bijkomende montage anders dan voorgeschreven in art 29044. Dus een tussenrol zoals in uw voorstel is uitgesloten. Maximum oppervlakte van 25 m² volgens fabrikant uitval 5,5 m onze veranda meet 20m² uitval 4 m.Wij wensen dat via een ander erkend verdeler maar zonder meerkosten voor ons deze problemen worden opgelost

Berichten (5)

Rol-Elek

Naar: J. B.

26/02/2021

Beste, Het is onthutsend in welke mate Mr Marc Boogaerts schaamteloos laster kan blijven verkondigen. Onze boodschap is tot op heden steeds zeer helder en duidelijk geweest.We hebben hen begin deze week nog onderstaande voorgesteld en tot op vandaag . geen enkel antwoord. Concreet:We wensen een interventie in te plannen met onze techniekers en die van harol om de reele situatie Bij Mr boogaerts vast te stellen en te documenteren.Uiteindelijk zijn wij er nog steeds van overtuigd dat de aangeboden oplossing, met de plaatsing van de tussenrol de meest aangewezen is in zijn situatie.We rekenen er ook op dat de ex-werknemer van harol /zijn ervaringsdeskundige zijn kennis even met ons komt delen zodat we hier later niet op terug moeten komen. Wanneer past dit voor U?Mogelijke data:Donderdag 11 maart 2021.Woensdag 17 maart 2021.Graag een antwoord voor eind deze week ( 27/02/21) .Hieronder een uittreksel uit de technische fiche waarnaar ze verwijzen:. De omschreven problemen, kunnen opgelost worden met het plaatsen van een tussenrol.We hebben deze oplossing al een maanden gelden voorgesteld aan Mr Boogaerts. En we hebben dit de afgelopen week ook nog eens ettelijke keren herhaald Indien Mr Boogaerts meent dat zijn oplossing de beste is dan zullen we dit uitvoeren. Blijkt dat dit niet klopt, dan zullen we logischerwijs ze alsnog een tussenrol moeten plaatsen. U kan begrijpen dat we niet experimenteren met 'mogelijk oplossingen' en indien Mr dat toch graag heeft, dat deze experimenten al helemaal niet kosteloos zijn, zeker als ze niets helpen.Indien we dan toch nog een tussenrol zouden moeten plaatsen (omdat hun oplossing ontoereikend is), dan zullen we logisch gezien ook alle nutteloze interventies aanrekenen. Mr Marc Boogaerts heeft tot op heden ter kwader trouw gehandeld, goed wetende dat de plaatsing van de tussenrol voor de ondersteuning van de doek eigenlijk de aangewezen oplossing is.Als we het goed begrijpen wenst Mr boogaerts eigenlijk alleen een gratis oplossing? Hiervoor is hij al zeer ver gegaan met de laster en leugens die hij is blijven verspreiden.Dit maakt het effectief zeer moeilijk om tot een oplossing te komen.Ons voorstel van deze week blijft nog geldig. We hebben weliswaar een bevestiging nodig. ( de materialen zijn al aangekocht en liggen op stock bij ons).Indien we geen antwoord ontvangen dan kunnen we dit niet op korte termijn uitvoeren.Mvg, Rol-elek Erkende specialist sinds 1998. Tel: 016/63 31 75Leuvensesteenweg 2413390 tielt-winge. www.rolelek.beDe inhoud van dit bericht is strikt vertrouwelijk. als u dit bericht onbedoeld ontvangt, verzoeken we u vriendelijk om ons dit te melden en het bericht meteen te vernietigen. openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan

J. B.

Naar: Rol-Elek

27/02/2021

GeachteDe firma vergat de factuur 2020/2516 van 28/09/2020 waarbij de 2 verandazonweringen die wij bestelden en welke zij ook plaatsten te vermelden.Hierbij aangehecht vindt u het bewijs.Er is nergens sprake van een tussenrol daarom dan ook mijn vraag plaats conform het bestelde en betaalde.Zelfs achter de verhoogde steun ben ik nog steeds op zoek.

Rol-Elek

Naar: J. B.

27/02/2021

Beste, u heeft ontvangen wat u besteld had.Dit is weer maar is een grove vorm van laster.Er bleek een probleem met het toestel en daarvoor bieden we een oplossing. Onze fameuze tussenrol...De oplossing staat u blijkbaar niet aan...?Of willen jullie liever nog wat experimenteren met mr boogaerts zijn ideen?U kan beter rechtsreeks met ons communiceren om het op te lossen, dit werkt beter dan overal laster verspreiden.Tot op heden nog steeds geen antwoord ontvangen op de belangrijkste vraag.Komen we het herstellen?Wat is eigenlijk de reden waarom u niet gewoon een afspraak maakt om het te herstellen?Binnenkort is het te druk en dan zal u weken of mss zelfs maanden moeten wachten.Aan u de keuze.Outlook for Android downloaden

J. B.

Naar: Rol-Elek

27/02/2021

GeachteWij willen enkel dat de zonwering waarvan sprake in voorgaande op een correcte wijze geplaatst wordt zonder bijkomende kosten van tussenrol en zoals voorzien in de technische documentatie van de fabrikant. Dus om kort te zijn, zoals initieel voorzien conform de specificaties van de fabrikant.Er is nergens spraak van laster en het probleem is niet het toestel maar wel de montage. Zie Blz 8 type 1 van de technische documentatie als referentie. Tot mijn spijt kan ik niet ingaan op uw voorstel gezien alle problemen in het verleden waarbij er geen oplossing uit de bus kwam maar waarbij er zich steeds meer problemen opstapelden. Daarom vraag ik dan ook de tussenkomst van de technische ploeg van de fabrikant teneinde de waarborg te behouden.

Rol-Elek

Naar: J. B.

27/02/2021

Beste,U bent vrij te gaan naar waar u ook maar wenst.Uw stelling klopt niet. En daar tillen we zwaar aan.De verwijzingen naar de technische fiche heb ik de vorige keer als print screen al toegevoegd.Er is al veel te veel laster geschreven om dit van onze kant uit zomaar te laten passeren.We zullen via de gepaste weg verder reageren.Outlook for Android downloaden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform