Beste,Op 5 mei maakten we een afspraak met Rolelek. De vriendelijke verkoper is ter plaatse alle ramen komen opmeten voor onze vliegenramen. De productietijd zou 5-6 weken bedragen.Op 12 juni is de monteur hier geweest. Het vliegenraam voor de schuifdeur paste totaal niet. De rail veel te kort, en het vliegenraam zelf veel te hoog. Zucht, opnieuw 5-6 weken wachten.Maar, wel al meteen hun factuur en herinneringen sturen. Deze heb ik direct via mail betwist, helaas hier nooit een antwoord op mogen ontvangen. We hebben ze - na vele keren proberen - dan toch telefonisch te woord gekregen. Nieuwe afspraak dus: pas op 10 augustus. De monteur komt opnieuw aan, met toch niet opnieuw een rail dat te kort is zeker.Daarna werden we zelf door hun gecontacteerd voor een nieuwe afspraak. Vandaag op 7 september zouden ze om 10 uur langs komen voor de rail te vervangen. We zijn inmiddels 12 uur: geen kat te zien.We hebben voor deze afspraken inmiddels 3 verlofdagen moeten inzetten. Leuk is anders.Een klantgericht bedrijf zou de moeite nemen om ons tevreden te houden, maar zelfs dat laten ze de wensen over. Geen compensatie, geen communicatie.Met vriendelijke groeten,Jorne Jans