Meest recente klachten

L. P.
10/03/2025

Weigering gratis retour defect product

Geachte mevrouw/heer, Op 2/02/2025, kocht ik een paar sandalen bij rivermode.nl met bestelnummer #Rivermode13020. Ik stel echter vast dat bij levering van het product op 26/02/2025 het product defect is, de sandaal kan onmogelijk gesloten worden en stemt niet overeen met de foto zoals de sluiting op de website gepresenteerd wordt. Dit heeft geleid tot heen en weer gemail met Rivermode.nl waar ik het defect aangeef en vraag om het retour te sturen. Dat blijkt echter meer te kosten dan het artikel zelf (40 a 60 euro zeggen ze). Ik wijs hen op het feit dat dat onwettelijk is, maar dat wordt straal genegeerd. Nadien stopt de communicatie van hun kant. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind maart 2025 mij een retourformulier te bezorgen zodat ik het artikel op kosten van rivermode.nl kan retourneren en daarna verwacht ik uiterlijk tegen eind april 2025 het bedrag van mijn aankoop volledig teruggestort te hebben. Met vriendelijke groeten, Lore Bijlage: - aankoopbewijs - screenshots mailconversatie tussen mezelf en klantendienst rivermode.nl

Afgesloten
J. N.
14/12/2024

Retour aankoop - niet volgens EU normen

Geachte mevrouw/heer, Op 26 november, werd bestelling 9327 geplaatst. Ik stel echter vast dat er na 5 mogelijke scenario’s door River Mode voorgesteld (gaande van 15% tot 50% korting op een ander product)om toch maar een retour te verhinderen, een bedrijf weliswaar met Chinese roods maar in Utrecht NL gevestigd zich verlaagd met zulke praktijken “lees: weigert om het geld terug te storten, verzendkosten aanrekenen die hoger liggen dan het aangekochte product = pure Black-mail!”. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen 7 calenderdagen mijn geld teruggestort te krijgen op mijn rekening! Het bestelde waardeloze vest mag U ter aller tijde bij mijn domicilie ophalen! Met vriendelijke groeten, Neyens JM

Opgelost
J. V.
12/08/2024

Levering

Heb bestelling niet gekregen en ik krijg geen reactie op de mails die ik stuur. Is zogezegd op 5/8 in brievenbus gegooid maar op hun trackinglijst zou het op 2/8 geleverd zijn door colis privé.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform