Terug

Retour aankoop - niet volgens EU normen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. N.

Naar: Rivermode.nl

14/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 26 november, werd bestelling 9327 geplaatst. Ik stel echter vast dat er na 5 mogelijke scenario’s door River Mode voorgesteld (gaande van 15% tot 50% korting op een ander product)om toch maar een retour te verhinderen, een bedrijf weliswaar met Chinese roods maar in Utrecht NL gevestigd zich verlaagd met zulke praktijken “lees: weigert om het geld terug te storten, verzendkosten aanrekenen die hoger liggen dan het aangekochte product = pure Black-mail!”. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen 7 calenderdagen mijn geld teruggestort te krijgen op mijn rekening! Het bestelde waardeloze vest mag U ter aller tijde bij mijn domicilie ophalen! Met vriendelijke groeten, Neyens JM

Berichten (5)

Rivermode.nl

Naar: J. N.

19/12/2024

Beste lezer, Bedankt voor uw bericht en voor het doorsturen van de klacht. Om een volledige terugbetaling te kunnen verwerken, hebben we het IBAN-rekeningnummer van de klant nodig. We hebben de klant hier al om gevraagd, maar tot op heden hebben we deze informatie nog niet ontvangen. Zodra we het IBAN van de klant hebben ontvangen, zullen we onmiddellijk overgaan tot terugbetaling. We blijven beschikbaar voor verdere vragen of hulp. -- Met vriendelijke groet, Emma Klantenservice River Mode klachten@test-aankoop.be wrote: Retour aankoop - niet volgens EU normen ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. N.

Naar: Rivermode.nl

19/12/2024

Beste RIver Mode, Bij deze de IBAN -rekeningnr bijgesloten in doc op jullie verzoek na de klachtindiening. De klacht wordt echter pas teruggetrokken na ontvangst / storting van de terugbetaling. We verblijven, Mvg,

Rivermode.nl

Naar: J. N.

24/12/2024

Beste, Bedankt voor uw bericht. Helaas kan ik het opgegeven IBAN-nummer niet vinden in de bijlage. Zou u het nummer opnieuw kunnen verstrekken, bij voorkeur direct in uw antwoord of in een duidelijke bijlage? Zodra wij het juiste IBAN-nummer ontvangen, zullen wij de terugbetaling onmiddellijk verwerken. Bedankt voor uw medewerking, en we hopen dit snel voor u af te ronden. -- Met vriendelijke groet, Emma Klantenservice River Mode klachten@test-aankoop.be wrote: Nieuw bericht van JEAN - M N ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

J. N.

Naar: Rivermode.nl

25/12/2024

Beste, Bij deze nogmaals de IBAN-nr: BE46 4315 1531 9136. Mvg,

Rivermode.nl

Naar: J. N.

30/12/2024

Beste Jean - M Neyens, Bedankt voor uw bericht. Wij willen u informeren dat wij de volledige terugbetaling hebben gedaan voor de bestelling Rivermode9327. Het bedrag is overgemaakt naar het door u opgegeven IBAN-nummer: BE46 4315 1531 9136. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. -- Met vriendelijke groet, Emma Klantenservice River Mode klachten@test-aankoop.be wrote: Nieuw bericht van JEAN - M N ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform