Meest recente klachten

C. B.
18/02/2021

Levering

Beste, ik bestelde gas en kreeg een bericht dat er vorige donderdag zou geleverd worden, er werd niet geleverd. Na telefonisch contact beloofde men gisteren te leveren, er werd niet geleverd.Mijn tank is bijna leeg en ik vrees zonder verwarming te vallen. Kunnen jullie de afspraken nakomen aub.

Opgelost
B. B.
6/02/2019

teruggave lege gaspullen met/zonder waarborgkaart

Vroeger kon men zonder waarborgkaart een primagaz gasfles kopen. Wel met een waarborg van 15€. Plots beginnen ze met die waarborgkaarten, dan pas krijgt men zijn leeggoed waarborg terug. Wat met al die oude lege gasflessen van vroeger? Zie op websites als 2dehands, veel mensen bieden ze aan voor 5€ omdat ze niet weten waar naartoe. Dit is diefstal op grote schaal (betreft duizenden waarborgen). Bedrijf Primagaz aangeschreven. Zo is het en niet anders. Ik smijt ze dan liever bij oud ijzer die aanvaarden dit helaas niet.

Opgelost
A. C.
9/06/2017

Primagaz

Wij zijn de werkwijze & behandeling van Primagaz beu!We kregen een keuringskaartje in de bus dat de vrijdag vd zelfde week een keurder langskwam. Wij waren niet aanwezig op de keuringsdatum daar wij allebei fulltime werken en verlof minimum een week op voorhand moet aangevraagd worden. De week erna kregen we een factuur van €337,15 in de bus. Ik wachtte op het keuringsverslag maar aangezien er geen aanwezigheidskaartje in de bus stak, wist ik al dat de keurder niet was langsgeweest. Waarom dan een factuur? We krijgen een herinneringsbrief waarop ik wil bellen maar de openingsuren zijn maar tem 17u en tijdens de middagpauze gesloten. Wij mogen tijdens ons werk geen privézaken oplossen. Gisteren een 'dringende aanmaning' in de bus met €20 aanmaningskosten en €2 rentebedrag?? Ik heb dus vandaag toch gebeld tijdens de kantooruren waarop ik het antwoord kreeg: de factuur heeft niets te maken met de keuring want dat wordt uitbesteed aan verschillende externe firma's. Terwijl hun naam & logo wel op het keuringskaartje stond. Ik moet zelf opnieuw contact opnemen met het keuringsbedrijf maar ze kunnen me niet zeggen 'welk' bedrijf aangezien met verschillende instanties werken. De dame vertelt me dat deze factuur voor de huur en onderhoud is van de gastank. Welke onderhoud? Zij doen NOOIT een onderhoud aan onze tank. En dat deze factuur jaarlijks is, buiten enkele eurootjes verschil. Enkele eurootjes!! €87 verschil met voorgaande jaren. Om nog maar te zwijgen over de dreigementen: 'als ge niet betaald, leveren we geen gas meer en pas op, je hangt voor 10 jaar vast aan ons'. Ga je toch ergens anders, dan krijg je een dikke boete van ons'. Is dit klantvriendelijk?! De factuur is ondertussen betaald maar ik weet niet vanwaar de verhoogde prijs komt en de aanmaningskosten betaal ik niet, ongeacht de 14 dagen verlopen waren, ik wachtte op mijn keuringsverslag, misschien moeten ze iets aan hun klantencommunicatie doen en bereikbaarheid. Mensen die twijfelen om klant te worden bij Primagaz...ZEKER NIET DOEN! Kies een andere leverancier die het waardeert dat u klant bij hen bent.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform