Beste heer/mevrouw,Hierbij bevestigen wij de ontvangst van jouw email, waarvoor dank.Wij doen ons uiterste best om jouw email te behandelen, maar gelieve er rekening mee te houden dat wij momenteel vertraging hebben wegens de uitzonderlijke winterdrukte. Mochten wij aanvullende informatie nodig hebben, zullen wij contact met je opnemen.Indien je een verhuis doorgaf, ontvang je van ons een bevestiging zodra je dossier behandeld is. De verwerking hiervan kan enige tijd in beslag nemen.Indien je reeds klant bent en je een gasbestelling wenst te plaatsen, herinneren wij jou eraan dat bestellingen enkel geplaatst kunnen worden via ons online klantportaal www.mijnprimagaz.be.Met vriendelijke groeten,Primagaz Belgium NV____________Cher monsieur, chère madame,Nous accusons bonne réception de votre mail.Nous faisons de notre mieux pour vous répondre dans les plus brefs délais. Merci de bien vouloir tenir compte du fait que nous avons des retards à cause des circonstances hivernales. Au cas où nous aurions besoin de plus amples informations, nous n'hésiterons pas à vous contacter.Si vous avez transmis un document de déménagement, vous recevrez une confirmation dès que votre dossier sera traité. Le traitement de celui-ci peut prendre un certain temps.Si vous êtes déjà client et vous souhaitez passer une commande, nous tenons à vous signaler que toute commande de gaz doit passer par www.monprimagaz.be.Meilleures salutations,Customer Service TeamPrimagaz Belgium NVCustomer Support T +32 13 61 82 00[cid:pzlogoklein2_28ae83b4-36d0-4481-8298-f03dd2194f88.png]Industriezone West-LimburgKanaalweg 873980 Tessenderlowww.primagaz.beThe information transferred by this e-mail is solely for the intended recipient(s). Any disclosure, copying, distribution of this e-mail by and to others is not allowed. If you are not an intended recipient, please delete this e-mail and notify the sender.