Terug

Levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Primagaz

18/02/2021

Beste, ik bestelde gas en kreeg een bericht dat er vorige donderdag zou geleverd worden, er werd niet geleverd. Na telefonisch contact beloofde men gisteren te leveren, er werd niet geleverd.Mijn tank is bijna leeg en ik vrees zonder verwarming te vallen. Kunnen jullie de afspraken nakomen aub.

Berichten (2)

Primagaz

Naar: C. B.

18/02/2021

Beste heer/mevrouw,Hierbij bevestigen wij de ontvangst van jouw email, waarvoor dank.Wij doen ons uiterste best om jouw email te behandelen, maar gelieve er rekening mee te houden dat wij momenteel vertraging hebben wegens de uitzonderlijke winterdrukte. Mochten wij aanvullende informatie nodig hebben, zullen wij contact met je opnemen.Indien je een verhuis doorgaf, ontvang je van ons een bevestiging zodra je dossier behandeld is. De verwerking hiervan kan enige tijd in beslag nemen.Indien je reeds klant bent en je een gasbestelling wenst te plaatsen, herinneren wij jou eraan dat bestellingen enkel geplaatst kunnen worden via ons online klantportaal www.mijnprimagaz.be.Met vriendelijke groeten,Primagaz Belgium NV____________Cher monsieur, chère madame,Nous accusons bonne réception de votre mail.Nous faisons de notre mieux pour vous répondre dans les plus brefs délais. Merci de bien vouloir tenir compte du fait que nous avons des retards à cause des circonstances hivernales. Au cas où nous aurions besoin de plus amples informations, nous n'hésiterons pas à vous contacter.Si vous avez transmis un document de déménagement, vous recevrez une confirmation dès que votre dossier sera traité. Le traitement de celui-ci peut prendre un certain temps.Si vous êtes déjà client et vous souhaitez passer une commande, nous tenons à vous signaler que toute commande de gaz doit passer par www.monprimagaz.be.Meilleures salutations,Customer Service TeamPrimagaz Belgium NVCustomer Support T +32 13 61 82 00[cid:pzlogoklein2_28ae83b4-36d0-4481-8298-f03dd2194f88.png]Industriezone West-LimburgKanaalweg 873980 Tessenderlowww.primagaz.beThe information transferred by this e-mail is solely for the intended recipient(s). Any disclosure, copying, distribution of this e-mail by and to others is not allowed. If you are not an intended recipient, please delete this e-mail and notify the sender.

Primagaz

Naar: C. B.

18/02/2021

Beste,Alvast bedankt voor de klacht die we hebben ontvangen.Echter heeft mijn collega deze ochtend al contact gehad met de klant haar laten weten dat ze vandaag haar levering mag ontvangen.De bestelling van de klant werd 10/02 genoteerd en onze standaard levertermijn is binnen de 5 werkdagen.Wegens de stevige winterprik vorige week, was er helaas wat vertraging in de leveringen.Deze boodschap werd ook gecommuniceerd naar onze klanten staat ook nog steeds zo vermeld op onze website:In normale weersomstandigheden wordt deze levertermijn wel gerespecteerd door Primagaz.Ik hoop hiermee voldoende te hebben geantwoord.Mochten er nog vragen zijn, dan vernemen we het graag.Met vriendelijke groeten,InneCustomer ServiceT+32 13 61 82 00EBulk@primagaz.beIndustriezone West-LimburgKanaalweg873980Tessenderlowww.primagaz.be The information transferred by this e-mail is solely for the intended recipient(s). Any disclosure, copying, distribution of this e-mail by and to others is not allowed. If you are not an intended recipient, please delete this e-mail and notify the sender.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform