Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Garantieprobleem
Geschil aankoop zwembadrobot ter waarde van 1000 euro. Mei 2023 werkt de robot niet meer naar behoren . Robot gaat binnen voor herstel. Na enig whatsapp verkeer verneem ik niets meer. Krijg geen antwoord op mijn vraag wanneer mijn robot terug is. Mijn rechtsbijstand ingeschakeld . Na een mail en telefonisch contact mag ik de firma bellen . Robot zou hersteld zijn en mag hem uiteindelijk gaan afhalen. Dit is dan februari 2024. Zwembad robot is 9 maand in herstel geweest. Mei 2024 terug 1e ingebruikname en zwembadrobot werkt nog steeds niet. Firma weer gecontacteerd en ze doen me een voorstel ze willen de robot overnemen tegen 25% minwaarde en bieden een toestel aan van 1190 euro . Opleg 429 euro. Hiermee ga ik niet akkoord. Firma wil geen beter voorstel doen en willen dat ik de robot weer binnenbreng voor herstel. Met het bedrijf waar ze de robots van afnamen is geen samenwerking meer.
onvolledige bestelling
Beste,Ik bestelde een aantal zwembadproducten bij pool-care volgens bestelbon 1035 op 31/05/2021. Toen de bestelling een 10-tal dagen geleverd werd bleek deze onvolledig te zijn (1 item ontbrak). Op 10 juni heb ik hen via een mail op de hoogte gebracht (geen reactie). Op 14 juni heb ik gebeld en een zekere Mr. Allaert aan de telefoon gehad. Hij zei dat het kon dat er 1 product niet geleverd was en beloofde het na te sturen. Ik heb nog een aantal keren gebeld maar telkens antwoordapparaat (22-23-28 juni + 3-5-12 juli). Ook nog een mailtje gestuurd op 23 juni. Op 12 juli ook nog een mailtje gestuurd naar afdeling in Boom, maar hier ook geen reactie.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten