Terug

Garantieprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. L.

Naar: POOL-CARE BV

12/06/2024

Geschil aankoop zwembadrobot ter waarde van 1000 euro. Mei 2023 werkt de robot niet meer naar behoren . Robot gaat binnen voor herstel. Na enig whatsapp verkeer verneem ik niets meer. Krijg geen antwoord op mijn vraag wanneer mijn robot terug is. Mijn rechtsbijstand ingeschakeld . Na een mail en telefonisch contact mag ik de firma bellen . Robot zou hersteld zijn en mag hem uiteindelijk gaan afhalen. Dit is dan februari 2024. Zwembad robot is 9 maand in herstel geweest. Mei 2024 terug 1e ingebruikname en zwembadrobot werkt nog steeds niet. Firma weer gecontacteerd en ze doen me een voorstel ze willen de robot overnemen tegen 25% minwaarde en bieden een toestel aan van 1190 euro . Opleg 429 euro. Hiermee ga ik niet akkoord. Firma wil geen beter voorstel doen en willen dat ik de robot weer binnenbreng voor herstel. Met het bedrijf waar ze de robots van afnamen is geen samenwerking meer.

Berichten (1)

POOL-CARE BV

Naar: V. L.

12/06/2024

Beste,Mevrouw Leers werkt helaas niet mee en het is niet gegaan zoals ze hier omschrijft, ze laat zelf altijd heel lang de robot bij ons voor ze hem komt ophalen. De robot is al 3x bij de fabrikant en gigant hayward geweest op 3 plaatsen en altijd krijgen we te horen de robot werkt perfect dit moet te wijten zijn aan de waardes of gebruiks error.Wij zo vriendelijk als we zijn blijven Mevrouw Leers te woord staan en bieden steeds onze garantie procedure aan.Nu moet ik zeggen dat er ondertussen al 3 facturen ten laste mevrouw Leers zijn gelegd voor onderzoekkosten en dergelijke die wij niet doorgerekend hebben omdat we mevrouw Leers willen en zullen geloven.Aangezien mevrouw Leers niet meewerkende is (en de ombudsdienst de zaak gesloten heeft). Zullen wij vanaf heden overgaan tot de doorfacturatie van deze kosten als de fabrikant effectief weer zegt dat de robot geen mankementen heeft. Wij kunnen in deze zaak geen tijd blijven besteden nog geld blijven stoppen.Doch ben ik altijd diegene die altijd alles wil oplossen en veel wil bedekken onder de mantel der 'liefde.Echter wil mevrouw sinds dag 1 graag een ander merk en gewoon inruilen. Maar wij hebben toen al een overkoop aangeboden en de jaren gaan voorbij maar er wordt nooit iets beslist. Doch stellen wij altijd zaken voor maar vanuit de kant van Mevrouw Leers blijft het steeds hetzelfde ' ik heb 1000 euro betaald en ik wil de robot niet meer, jullie moeten hem terugkopen.' Nu ja, zo werkt dit niet.De robot is X aantal tijd gebruikt voor er een probleem was en hij zal ook terug werken na er een herstelling is uitgevoerd.Ondertussen zijn we weer 5weken aan het mailen ipv de robot binnen te brengen bij ons. Jammer dit gegeven.Ons voorstel blijft en zal niet meer veranderen, wij hebben hier genoeg tijd aan gespendeerd. Overkoop nieuwe robot met opleg naar een duurder beter toestel aan inkoopprijs.Of insturen van de robot ter garantie service (te bepalen door fabrikant).  Team Pool-Care verwelkomt u graag in zijn winkel in Boom, Rupelweg 13. U vindt hier alles voor uw zwembad en vijver.Met Vriendelijke Groeten,Cordialement,Best Regards,Glenn AlaertsGeneral ManagerPool-Care Grp+32473743951Glenn@pool-care.beRupelweg, 13, 2850, BoomVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 12 juni 2024 14:30Aan: Glenn Glenn@pool-care.beOnderwerp: Garantieprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 13 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform