Beste,Mevrouw Leers werkt helaas niet mee en het is niet gegaan zoals ze hier omschrijft, ze laat zelf altijd heel lang de robot bij ons voor ze hem komt ophalen. De robot is al 3x bij de fabrikant en gigant hayward geweest op 3 plaatsen en altijd krijgen we te horen de robot werkt perfect dit moet te wijten zijn aan de waardes of gebruiks error.Wij zo vriendelijk als we zijn blijven Mevrouw Leers te woord staan en bieden steeds onze garantie procedure aan.Nu moet ik zeggen dat er ondertussen al 3 facturen ten laste mevrouw Leers zijn gelegd voor onderzoekkosten en dergelijke die wij niet doorgerekend hebben omdat we mevrouw Leers willen en zullen geloven.Aangezien mevrouw Leers niet meewerkende is (en de ombudsdienst de zaak gesloten heeft). Zullen wij vanaf heden overgaan tot de doorfacturatie van deze kosten als de fabrikant effectief weer zegt dat de robot geen mankementen heeft. Wij kunnen in deze zaak geen tijd blijven besteden nog geld blijven stoppen.Doch ben ik altijd diegene die altijd alles wil oplossen en veel wil bedekken onder de mantel der 'liefde.Echter wil mevrouw sinds dag 1 graag een ander merk en gewoon inruilen. Maar wij hebben toen al een overkoop aangeboden en de jaren gaan voorbij maar er wordt nooit iets beslist. Doch stellen wij altijd zaken voor maar vanuit de kant van Mevrouw Leers blijft het steeds hetzelfde ' ik heb 1000 euro betaald en ik wil de robot niet meer, jullie moeten hem terugkopen.' Nu ja, zo werkt dit niet.De robot is X aantal tijd gebruikt voor er een probleem was en hij zal ook terug werken na er een herstelling is uitgevoerd.Ondertussen zijn we weer 5weken aan het mailen ipv de robot binnen te brengen bij ons. Jammer dit gegeven.Ons voorstel blijft en zal niet meer veranderen, wij hebben hier genoeg tijd aan gespendeerd. Overkoop nieuwe robot met opleg naar een duurder beter toestel aan inkoopprijs.Of insturen van de robot ter garantie service (te bepalen door fabrikant). Team Pool-Care verwelkomt u graag in zijn winkel in Boom, Rupelweg 13. U vindt hier alles voor uw zwembad en vijver.Met Vriendelijke Groeten,Cordialement,Best Regards,Glenn AlaertsGeneral ManagerPool-Care Grp+32473743951Glenn@pool-care.beRupelweg, 13, 2850, BoomVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 12 juni 2024 14:30Aan: Glenn Glenn@pool-care.beOnderwerp: Garantieprobleem