Terug

onvolledige bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. A.

Naar: POOL-CARE BV

28/07/2021

Beste,Ik bestelde een aantal zwembadproducten bij pool-care volgens bestelbon 1035 op 31/05/2021. Toen de bestelling een 10-tal dagen geleverd werd bleek deze onvolledig te zijn (1 item ontbrak). Op 10 juni heb ik hen via een mail op de hoogte gebracht (geen reactie). Op 14 juni heb ik gebeld en een zekere Mr. Allaert aan de telefoon gehad. Hij zei dat het kon dat er 1 product niet geleverd was en beloofde het na te sturen. Ik heb nog een aantal keren gebeld maar telkens antwoordapparaat (22-23-28 juni + 3-5-12 juli). Ook nog een mailtje gestuurd op 23 juni. Op 12 juli ook nog een mailtje gestuurd naar afdeling in Boom, maar hier ook geen reactie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform