Meest recente klachten

D. C.
19/01/2023

Probleem terugbetaling

Beste,Eind vorig jaar heb ik een bestelling gedaan van 4 velgen.Deze kwamen 1 week later toe met schade aan 2 velgen, 1 velg is totaal onbruikbaar.De pakketten werden geleverd, zonder schade aan de verpakking, door GLS.Deze werden voor de deur afgezet in de garage waar ik werk, zonder controle, zonder naam en zonder handtekening.Ik zag de transporteur nog weg rijden maar deze wou niet meer stoppen.Na het openen van de dozen zag ik dat 1 velg lichte schade had en 1 die volledig geplooid en dus onbruikbaar in.Sindsdien probeer ik dit op te lossen met de verzender en verzend bedrijf.Na contact met GLS, via mail en persoonlijk, werd ik terug naar de verzender gestuurd aangezien zij verantwoordelijk zijn.Ook heb ik telefonisch contact gehad met banden online en werd mij gezegd dat ze het probleem gingen oplossen.Na 15 mails (onbeschofte antwoorden en enkel copy/paste) willen zij hun verantwoordelijkheid niet opnemen, ze willen de velgen niet komen ophalen en ik krijg zelf geen antwoord meer op mails.Ik heb uiteindelijk zelf een 5e velg kunnen kopen (incl extra kosten) aangezien ik 4 correcte velgen nodig had.Ik wil een terugbetaling van de 5e velg incl al de kosten en een persoonlijk excuus van de support (Angelo)!Ik hoop dat ik via deze weg toch het probleem opgelost krijg anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.Dit is reeds meer dan 4 weken dat ik dit probeer op te lossen.Nog steeds mvg Dimi

Afgesloten
S. H.
19/06/2019

BANDEN NIET ONTVANGEN!!!!

Beste, Onlangs bestelde ik via banden-pneus online 4 banden. Op 22 mei werd een pakket geleverd bij de garage, zoals ze dit aanbieden op de site. Dan waren er 2 banden te kort. Geen banden gezien. Contact opgenomen met banden-pneus online en met dpd, die wisten ons te vertellen dat er op 28 mei een pakket zou geleverd zijn, hoe zij het verwoorden 'bij de buren, vermoedelijk bij de nummer 52'. (de buren van bij de garage) Wij zijn ter plaatse geweest en dit is een gepensioneerde man en die heeft geen levering aangenomen. Wij hebben de handtekeningen opgevraagd en het pakket van 28 mei werd afgetekend met 'beschadigt' (beschadigt met een T???) Wij halen onze slag niet thuis, noch bij banden-pneus online, noch bij dpd. 1. de garage was op 22 mei én 28 mei open, dus geen reden om dit bij de buren af te leveren. 2. wij hebben géén toestemming gegeven om dit ergens anders af te leveren De logica snap ik niet waarom het nodig zou zijn om dit bij de buren af te leveren terwijl de garage open is (sluitingsdag is op maandag) Ik heb betaald voor 4 banden en niemand wil mij 2 andere banden compenseren! Ik ben uitermate teleurgesteld! Volgens mij heeft de chauffeur dit afgetekend en is deze gaan lopen met onze banden. Maar dit is mijn probleem niet, ik wil 4!! banden, waar ik voor betaald heb!Na de eerste klacht via testaankoop kreeg ik heel snel een document om in te vullen dat ik de banden niet gekregen heb. Nu bijna 2 weken later, géén reactie meer! Er wordt niet meer gereageerd op geen enkele mail!De laatste mails die we gekregen hebben, waren uiterst onbeschoft!IK VERWACHT DAT DIT EINDELIJK WORDT OPGELOST!

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform