Beste, Onlangs bestelde ik via banden-pneus online 4 banden. Op 22 mei werd een pakket geleverd bij de garage, zoals ze dit aanbieden op de site. Dan waren er 2 banden te kort. Geen banden gezien. Contact opgenomen met banden-pneus online en met dpd, die wisten ons te vertellen dat er op 28 mei een pakket zou geleverd zijn, hoe zij het verwoorden 'bij de buren, vermoedelijk bij de nummer 52'. (de buren van bij de garage) Wij zijn ter plaatse geweest en dit is een gepensioneerde man en die heeft geen levering aangenomen. Wij hebben de handtekeningen opgevraagd en het pakket van 28 mei werd afgetekend met 'beschadigt' (beschadigt met een T???) Wij halen onze slag niet thuis, noch bij banden-pneus online, noch bij dpd. 1. de garage was op 22 mei én 28 mei open, dus geen reden om dit bij de buren af te leveren. 2. wij hebben géén toestemming gegeven om dit ergens anders af te leveren De logica snap ik niet waarom het nodig zou zijn om dit bij de buren af te leveren terwijl de garage open is (sluitingsdag is op maandag) Ik heb betaald voor 4 banden en niemand wil mij 2 andere banden compenseren! Ik ben uitermate teleurgesteld! Volgens mij heeft de chauffeur dit afgetekend en is deze gaan lopen met onze banden. Maar dit is mijn probleem niet, ik wil 4!! banden, waar ik voor betaald heb!Na de eerste klacht via testaankoop kreeg ik heel snel een document om in te vullen dat ik de banden niet gekregen heb. Nu bijna 2 weken later, géén reactie meer! Er wordt niet meer gereageerd op geen enkele mail!De laatste mails die we gekregen hebben, waren uiterst onbeschoft!IK VERWACHT DAT DIT EINDELIJK WORDT OPGELOST!