Meest recente klachten

K. E.
20/01/2025

Schade betaling

Geachte mevrouw/heer, Op 08/01/2025 ben ik op de luchthaven istanbul sabiha gokcen airport aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr. pc921 naar charleroi airport met uw maatschappij. Op de luchthaven vernam ik via het vertrekbord dat deze vlucht vertraging had; het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen. Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas om [H DEPARTURE] en kwam het ongeveer 3 .5 uur later dan gepland aan op zijn bestemming. Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van - 250€ per passagier (onder 1500 km) - 400€ per passagier (onder 3500 km) - 600€ per passagier (over 3500 km) boven op de vergoeding voor alle geleden schade en de extra kosten die ik heb moeten maken, zoals gedocumenteerd in de bijlage. Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal €600. Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen door overschrijving op de betalingswijze die voor de boeking werd gebruikt. Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie van vliegticket • Kopie betalingsbewijzen van gemaakte kosten

Afgesloten
E. A.
13/07/2023

schadevergoeding

Beste, op 25 juni 2023 heb ik een reis geboekt van Zafer airport Kütahya (Turkije) naar Zaventem Brussel (Belgie). Mijn vlucht was gepland om 03.55u. Wegens een probleem aan de motor van de vliegtuig moesten we een uur wachten in de vliegtuig. Om 5u smorgens hebben ze ons meegedeeld dat de vlucht niet kan doorgaan. Ze hebben ons doorgegeven dat we in de luvhthaven moesten wachten. Om 11uur hebben ze ons met een bus naar een hotel gebracht. We hebben maar 2 uur kunnen rusten in het hotel. Om 13u is de bus weer vertokken naar de luchthaven. Pas om 17u konden we terug vliegen naar Brussel. Het was zeer moeilijk met 2kleine kinderen. Ik heb een aantal klachten ingediend en aan gevraagd voor een schadevergoeding. Maar tot nu toe geen enkele positieve antwoord gekregen. Is het mogelijk om mij hierover verde te helpen aub?

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform