Meest recente klachten

T. D.
22/06/2023

Panasonic misleidende geld terug garantie

Beste,Eerst en vooral wil ik verduidelijken dat ik het apparaat via amazon BE heb gekocht. Dat gezegd hebbende kreeg ik een verpakking opgestuurd met op de verpakkingsdoos van het scheerapparaat zelf Geld-zurück-Garantie 30 tagen door Panasonic! Dat kan ik nog net begrijpen zonder een woordenboek te moeten bijnemen. Ik denk prima, dan neem ik die kans met beide handen en probeer ik het één keer en zie ik of ik er tevreden van ben, wat niet het geval was.Sinds het een item van hygiëne was en ik daar de wetgeving niet goed rond weet stuur ik het niet terug naar amazon, maar vertrouw ik op deze beloofde, geld terug garanatie.Ik ga naar de vermelde website van panasonic (allemaal in het Duits) maar oke ik vul mijn gegevens in, ik moet zelfs aangeven dat ik van België ben en wordt niet tegengehouden of verwittigd, allemaal in orde.Ik stuur het pakketje met alle toebehoren op naar het vermelde adres van Panasonic, kost me dit dan ook nog eens 20 EUR! Maar neem ik voor mijn rekening.Krijg ik vandaag (22/06) een mail terug in weer in het Duits, dat ik via google translate het volgende onderneem, neen je komt niet in aanmerking want je woont niet in Duitsland.Sorry hoor, waarom wordt deze verpakking dan verkocht in België?Op de verpakking zoiets beloven en dan achteraf afkomen met kleine lettertjes in een andere taal is wel heel misleidend!Moet het nu ook toevallig zijn dat ik tot gisteren (21/06) de tijd had om het terug te sturen naar Amazon.... Ik wens het bedrag terug gestort te krijgen zoals op de verpakking beloofd werd.Met vriendelijke groet,

Afgesloten
J. H.
20/05/2021

Gebrekkige kwaliteit PANASONIC TV

Beste, op 27/10/2015 heb ik een vrij dure TV gekocht, een PANASONIC 65CR850E voor 4200€, Deze TV vertoont nu reeds gebreken die absoluut niet normaal zijn voor een toestel van 5 jaar oud. Normaal privé gebruik.Enkele weken geleden begonnen op het scherm één voor één witte vlekken op te lichten, net witte zonnen. Na enig opzoekwerk blijken het plastiek lensjes te zijn die los gekomen zijn in het scherm (slecht gelijmd?). Volgens PANASONIC kan dit niet hersteld worden en schuift het bedrijf dit door naar de dealer, die is nl. verantwoordelijk voor wat hij verkoopt.... Het is echter nog altijd PANASONIC die deze gebrekkige kwaliteit geleverd heeft.Het enige voorstel dat ik mocht ontvangen via de dealer: toch laten herstellen op mijn risico of gewoonweg een nieuwe TV kopen (zonder enige compensatie).Ik vermoed niet dat iemand die dit leest dit zomaar aan zich zou laten gaan voor iets wat duidelijk vroegtijdige gebreken vertoont!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform