Beste,Eerst en vooral wil ik verduidelijken dat ik het apparaat via amazon BE heb gekocht. Dat gezegd hebbende kreeg ik een verpakking opgestuurd met op de verpakkingsdoos van het scheerapparaat zelf Geld-zurück-Garantie 30 tagen door Panasonic! Dat kan ik nog net begrijpen zonder een woordenboek te moeten bijnemen. Ik denk prima, dan neem ik die kans met beide handen en probeer ik het één keer en zie ik of ik er tevreden van ben, wat niet het geval was.Sinds het een item van hygiëne was en ik daar de wetgeving niet goed rond weet stuur ik het niet terug naar amazon, maar vertrouw ik op deze beloofde, geld terug garanatie.Ik ga naar de vermelde website van panasonic (allemaal in het Duits) maar oke ik vul mijn gegevens in, ik moet zelfs aangeven dat ik van België ben en wordt niet tegengehouden of verwittigd, allemaal in orde.Ik stuur het pakketje met alle toebehoren op naar het vermelde adres van Panasonic, kost me dit dan ook nog eens 20 EUR! Maar neem ik voor mijn rekening.Krijg ik vandaag (22/06) een mail terug in weer in het Duits, dat ik via google translate het volgende onderneem, neen je komt niet in aanmerking want je woont niet in Duitsland.Sorry hoor, waarom wordt deze verpakking dan verkocht in België?Op de verpakking zoiets beloven en dan achteraf afkomen met kleine lettertjes in een andere taal is wel heel misleidend!Moet het nu ook toevallig zijn dat ik tot gisteren (21/06) de tijd had om het terug te sturen naar Amazon.... Ik wens het bedrag terug gestort te krijgen zoals op de verpakking beloofd werd.Met vriendelijke groet,