Terug

Gebrekkige kwaliteit PANASONIC TV

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Panasonic

20/05/2021

Beste, op 27/10/2015 heb ik een vrij dure TV gekocht, een PANASONIC 65CR850E voor 4200€, Deze TV vertoont nu reeds gebreken die absoluut niet normaal zijn voor een toestel van 5 jaar oud. Normaal privé gebruik.Enkele weken geleden begonnen op het scherm één voor één witte vlekken op te lichten, net witte zonnen. Na enig opzoekwerk blijken het plastiek lensjes te zijn die los gekomen zijn in het scherm (slecht gelijmd?). Volgens PANASONIC kan dit niet hersteld worden en schuift het bedrijf dit door naar de dealer, die is nl. verantwoordelijk voor wat hij verkoopt.... Het is echter nog altijd PANASONIC die deze gebrekkige kwaliteit geleverd heeft.Het enige voorstel dat ik mocht ontvangen via de dealer: toch laten herstellen op mijn risico of gewoonweg een nieuwe TV kopen (zonder enige compensatie).Ik vermoed niet dat iemand die dit leest dit zomaar aan zich zou laten gaan voor iets wat duidelijk vroegtijdige gebreken vertoont!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform