Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Outspot
Beste, jullie hebben mij een verkeerd product geleverd Het nummer is 47460394 gelieve mij het bestelde product te leveren nl. de 24-delige precisie schroevendraaierset/24-delige precisie schroevendraaierset Ik ben van mening dat de retourkosten van "vlectro" NIET voor mijn rekening zijn, want jullie zijn in de fout gegaan MVG Jean-Marie Ghekiere
geen levering
Ik bestelde en betaalde drie pioenrozen. Volgens uw mailbericht werden deze op 4 april 2025 verzonden, maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Graag verneem ik uw reactie. Wanneer ik via uw website inlog op mijn account, kan ik de bestelling daar niet terugvinden. Ook de door u opgegeven track & trace-code van DPD (20614508-002) levert geen resultaat op. Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten? Met beleefde groet,
geen levering
Beste, zie bijlage 2 paraplus besteld,1 geleverd gls zegt dat de fout bij outspot zit
SLECHTE SERVICE
Op 25/08/2023 bestelde ik twee leedlampen met bewegingssensor van 30 cm. Bij levering bleek van bij de aanvang één lamp niet te functioneren, waarbij mij gemeld werd een vervangproduct te zenden. Dat werden dan in eerste instantie twee lampen van 15 cm. Vervolgens werd het en te tegoedbon die ik niet wil. De communicatie met het bedrijf is intussen stilgevallen, geen enkele respons meer ...
niet geleverde tuinslangen ( 2 )
Beste, op 18/05/2023 bestelde ik 2 tuinslangen. ze zouden geleverd worden door GLS op 23/05 rond 15.30. Ordernummer 90348750 pakketnummers 61105171816 en 61105171827.GLS beweert dit gedaan te hebben... niets gezien, noch geleverd bij buren. Verschillende keren klacht ingediend met vraag terugbetaling van de betaalde 164.85 euro. Verklaring op eer 3 x doorgestuurd.GLS was hier ook aan de deur met klachtenformulier (mei)Tot nu toe geen enkele reactie.Wij vragen van Outspot de terugbetaling van 164,85 euro
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten