Terug

geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. S.

Naar: Outspot

09/04/2025

Ik bestelde en betaalde drie pioenrozen. Volgens uw mailbericht werden deze op 4 april 2025 verzonden, maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Graag verneem ik uw reactie. Wanneer ik via uw website inlog op mijn account, kan ik de bestelling daar niet terugvinden. Ook de door u opgegeven track & trace-code van DPD (20614508-002) levert geen resultaat op. Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten? Met beleefde groet,

Berichten (1)

Outspot

Naar: J. S.

10/04/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht met referentie @@REF_ID@a15749c87abafaab48@REF_ID@@ De klant heeft de bestelling op 03/04 geplaatst en levertermijn bedraagt 7 werkdagen. De bloemen zullen vandaag geleverd worden: s:www.dpdgroup.com/nl/mydpd/my-parcels/incoming?parcelNumber=05222781442558 Heeft u nog bijkomende vragen of opmerkingen? Laat het ons gerust weten. We helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Lindsay - Ik bestelde en betaalde drie pioenrozen. Volgens uw mailbericht werden deze op 4 april 2025 verzonden, maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Graag verneem ik uw reactie. Wanneer ik via uw website inlog op mijn account, kan ik de bestelling daar niet terugvinden. Ook de door u opgegeven track trace-code van DPD (20614508-002) levert geen resultaat op. Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform