Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

G. L.
31/10/2025

Ontbrekend product

Beste, Ondertussen heb ik al meer dan een maand geleden via e-mail en via Facebook Messenger contact genomen omdat ik artikel met referentie AI000P-RGM-S19 niet heb ontvangen van mijn bestelling (010523165). Ik werd geïnformeerd dat ik hiervoor een verklaring van niet-ontvangst en een foto van de voor- en achterkant van mijn identiteitskaart moet sturen. Zoals eerder vermeld heeft u echter niet het recht om een kopie te vragen van mijn identiteitskaart. Gelieve voor de terugbetaling te zorgen. Met vriendelijke groeten, Greet Lemmens

Afgesloten
E. P.
26/04/2024

Broek na 2 dagen kapot, geen respons van orchestra

Ik heb op reis in frankrijk een zwangerschapsbroek gekocht. Heb deze nu 2 dagen gedragen op het werk en die begin al te scheuren aan de band..Ik heb contact opgenomen met Orchestra en zij stuurden me door naar hun e-mailadres, die niet werkt, alsook telefonisch is er niemand te bereiken. Vind het een dure broek om 2 dagen te dragen.

Afgesloten
B. V.
27/12/2023

Problemen met terugbetaling teruggestuurde kleren

Wij bestelde op 19/10/2023 voor 204,19€ aan kleren online via de webshop.Echter op 17/11/2023 stuurden wij voor 96,35€ aan kleren terug.Op 11/12/2023 kregen wij 66,62€ terug van orchestra op onze bankrekening.Wij betaalden ook zelf het verzend label om het paket terug te sturen.Ik nam gisteren contact op via mail met de klantendienst.Zij zeiden dat we 10€ korting hadden gekregen op onze bestelling en daardoor niet meer terug kregen dan 66,62€.Ik vind dit niet eerlijk aangezien we voor 96,35€ kleren terug gestuurd hebben.Ik zie dus graag nog een tegemoedkomen in contanten van 29,73€.66,62€ + 29,73€ = 96,35€ terug gestuurde kleren.

Afgesloten
J. G.
27/09/2023

Carte cadeau

Cher , j’ai une carte cadeau avec une valeur de 144,87€ et du coup me disent que c’est expiré en sachant que personne au magasin nous l’avait dit et c’est au magasin qui nous en transférer notre liste de naissance Carte Club en carte cadeau en nous disant c’est mieux et quand on veut on pourra dépenser notre argent comme ça on payera pas les frais de 3€ pour la carte club!

Afgesloten

Levering bestelde en betaalde kledij blijft uit, klantendienst reageert niet, bestelling niet te vol

Beste, op 7 mei bestelde ik 8 goederen via de website van orchestra. 1 van de goederen (een drinkbus), werd zeer snel geleverd echter dit was het foute model. Deze heb ik niet geretourneerd. De andere 7 goederen (kinderkledij) heb ik tot op heden nog niet mogen ontvangen. Ik contacteerde de klantendienst via chat en telefoon maar kreeg geen gehoor. Via mijn account kan ik ook mijn bestellingen niet volgen (ik krijg dan steeds opnieuw een foutmelding).

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform