Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

E. P.
26/04/2024

Broek na 2 dagen kapot, geen respons van orchestra

Ik heb op reis in frankrijk een zwangerschapsbroek gekocht. Heb deze nu 2 dagen gedragen op het werk en die begin al te scheuren aan de band..Ik heb contact opgenomen met Orchestra en zij stuurden me door naar hun e-mailadres, die niet werkt, alsook telefonisch is er niemand te bereiken. Vind het een dure broek om 2 dagen te dragen.

Afgesloten
B. V.
27/12/2023

Problemen met terugbetaling teruggestuurde kleren

Wij bestelde op 19/10/2023 voor 204,19€ aan kleren online via de webshop.Echter op 17/11/2023 stuurden wij voor 96,35€ aan kleren terug.Op 11/12/2023 kregen wij 66,62€ terug van orchestra op onze bankrekening.Wij betaalden ook zelf het verzend label om het paket terug te sturen.Ik nam gisteren contact op via mail met de klantendienst.Zij zeiden dat we 10€ korting hadden gekregen op onze bestelling en daardoor niet meer terug kregen dan 66,62€.Ik vind dit niet eerlijk aangezien we voor 96,35€ kleren terug gestuurd hebben.Ik zie dus graag nog een tegemoedkomen in contanten van 29,73€.66,62€ + 29,73€ = 96,35€ terug gestuurde kleren.

Afgesloten
J. G.
27/09/2023

Carte cadeau

Cher , j’ai une carte cadeau avec une valeur de 144,87€ et du coup me disent que c’est expiré en sachant que personne au magasin nous l’avait dit et c’est au magasin qui nous en transférer notre liste de naissance Carte Club en carte cadeau en nous disant c’est mieux et quand on veut on pourra dépenser notre argent comme ça on payera pas les frais de 3€ pour la carte club!

Afgesloten

Levering bestelde en betaalde kledij blijft uit, klantendienst reageert niet, bestelling niet te vol

Beste, op 7 mei bestelde ik 8 goederen via de website van orchestra. 1 van de goederen (een drinkbus), werd zeer snel geleverd echter dit was het foute model. Deze heb ik niet geretourneerd. De andere 7 goederen (kinderkledij) heb ik tot op heden nog niet mogen ontvangen. Ik contacteerde de klantendienst via chat en telefoon maar kreeg geen gehoor. Via mijn account kan ik ook mijn bestellingen niet volgen (ik krijg dan steeds opnieuw een foutmelding).

Afgesloten
A. C.
29/10/2017

Wijzigingen in voorwaarden geboortelijst zonder waarschuwing!

- Orchestra beloofde bij de aanmaak van de geboortelijst: - een vaste korting (club-prijzen) op alle goederen in de winkel (huismerk maar ook grote merken)- de mogelijkheid om gedurende de hele duur van de geboortelijst (6 maanden) artikels toe te kunnen voegen aan de lijst om te genieten van de club-prijzen- bij het afsluiten van de lijst, zou 10% van de waarde van de aankopen van de hele geboortelijst als waardebon gegeven worden voor nog meer aankopen in hun winkel.Orchestra heeft sinds 1 oktober, zonder zelfs een e-mail te versturen om de klanten in te lichten, beslist om de club-prijzen af te schaffen voor alle merkproducten. Op de artikelen dat we nu nog toevoegen aan de geboortelijst krijgen we de beloofde korting dus niet.Ze zeggen in hun contract de dat prijzen kunnen variëren maar nergens staat dat het club-voordeel kan worden afgeschaft! (Bij het openen van de geboortelijst verplichten ze je ook om een club-kaart van €30 te kopen om een heel jaar van de club-prijzen te genieten. Wat ben je met je club-kaart als ze enkel nog geldt voor producten van het ochestra-prémaman merk?).- Orchestra zou in Frankrijk ook de 10% korting bij het afsluiten van de lijst hebben afgeschaft. (Volgens één van de medewerkers van Orchtestra - Zaventem). In België tot nu toe nog niet. Dat mag ook niet want ze veranderen dan de voorwaarden van het contract!Het toppunt is dat niemand je dus van deze wijzingingen op de hoogte brengt tot je aan de kassa voor de geboortelijsten staat. De verkoopster vertelde me dat zij zelf rap al haar vrienden, die een geboortelijst bij Orchestra hadden aangemaakt, had ingelicht zodat ze al hun aankopen nog snel voor 1 oktober konden doen. Voor al wat je voor 1 oktober op je lijst plaatste, kun je nu wel nog van het club-voordeel genieten.Wie het geluk niet had om een kennis te hebben die in de winkel werkt, werd dus niet op tijd ingelicht en verloor de kans om de geboortelijst tijdig aan te vullen. Daarnaast is de waarde van de club-kaart die je voor een heel jaar hebt moeten aankopen, ook niet meer dezelfde aangezien je hiermee enkel nog korting krijgt op een het orchestra-merk.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform