Terug

Levering bestelde en betaalde kledij blijft uit, klantendienst reageert niet, bestelling niet te vol

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. F.

Naar: Orchestra - Premaman Belgium

05/06/2023

Beste, op 7 mei bestelde ik 8 goederen via de website van orchestra. 1 van de goederen (een drinkbus), werd zeer snel geleverd echter dit was het foute model. Deze heb ik niet geretourneerd. De andere 7 goederen (kinderkledij) heb ik tot op heden nog niet mogen ontvangen. Ik contacteerde de klantendienst via chat en telefoon maar kreeg geen gehoor. Via mijn account kan ik ook mijn bestellingen niet volgen (ik krijg dan steeds opnieuw een foutmelding).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform