Terug

Ontbrekend product

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

G. L.

Naar: Orchestra - Premaman Belgium

31/10/2025

Beste, Ondertussen heb ik al meer dan een maand geleden via e-mail en via Facebook Messenger contact genomen omdat ik artikel met referentie AI000P-RGM-S19 niet heb ontvangen van mijn bestelling (010523165). Ik werd geïnformeerd dat ik hiervoor een verklaring van niet-ontvangst en een foto van de voor- en achterkant van mijn identiteitskaart moet sturen. Zoals eerder vermeld heeft u echter niet het recht om een kopie te vragen van mijn identiteitskaart. Gelieve voor de terugbetaling te zorgen. Met vriendelijke groeten, Greet Lemmens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform