Onaanvaardbaar

13 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

P. K.
Vandaag

Opzegging abonnement

Beste, ik probeer al heel de week mijn internet- en TV abonnement op te zeggen. Dit kan blijkbaar enkel telefonisch. Maar via de telefoon vraagt men als eerste mijn Orange GSM nummer. Ik heb geen mobiel abonnement bij Orange. Als ik dan een fout nummer ingeef gaat de applicatie wel verder tot ik even moet wachten. Dan wordt na 3 tellen de verbinding door Orange verbroken. Het lukt dus niet om de Orangeklantendienst telefonisch te contacteren zonder een Orange telefoonnummer. Hoe kan ik mijn contract bij Orange dan op een legale wijze opzeggen.

In behandeling
W. D.
25/09/2025

Betalingen

Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij uw onderneming met referentie [Orange]. Op [midde april] heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet met als ingangsdatum [30/04/2025]. Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog niet werd uitgevoerd. In dit verband zal ik toekomstige facturen uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de [7] dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet,

In behandeling
I. V.
11/09/2025

Orange rekent constant boetes aan

Orange vermeld niet dat je een boete moet betalen als je hun modem terugzend. Ook blijven ze dreigen met NOG een boete terwijl de modem aangekomen is bij hen in perfecte staat op 1 september. Want ik ben amper 3 maand klant geweest bij hun. Na administratieve ramp heb ik beslist om over te stappen naar een andere provider. Als je orange contacteert dan weten ze nooit niks en krijg je achteraf verzonnen boetes.

In behandeling
T. L.
3/09/2025

Probleem bij opzeg

Beste, Eind juni heb ik telefonisch een opzeg aangevraagd voor mijn diensten bij Orange. Dit ging over telefonie, TV en internet. Ik heb hierna teruggebeld met de vraag of het in orde was aangezien ik geen bevestigingsmail had ontvangen. Daarnaast had ik ook nog geen mail ontvangen om mijn decoder terug te sturen. Toen ik nogmaals belde heb ik een mail ontvangen om mijn decoder terug te sturen. Nu heb ik twee maanden later een factuur ontvangen voor TV en internet. Na telefonisch contact met de klantendienst bleek dat ze enkel mijn telefonie hadden opgezegd. Ik weiger dit factuur te betalen aangezien het factuur ook gevestigd is op een adres waar ik niet meer woon. Ik heb inmiddels telefonisch de opzeg gedaan voor TV en internet. Graag betwist ik deze laatste factuur aangezien ik wel uitdrukkelijk mijn initiële aanvraag voor opzeg had gedaan voor alle diensten eind juni. Ik heb hier geen bewijs van aangezien je Orange enkel telefonisch kan bereiken en de inhoud van het gesprek blijkbaar niet kan opvragen ook al wordt het gesprek opgenomen.

Afgesloten
D. D.
27/08/2025

Fout technische dienst

Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij uw onderneming met referentie Orange. Op 13/03/2025 heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet en ben ik overgestapt naar een andere leverancier in het kader van de easy switch. Ik stel echter vast dat u mij nog steeds deze diensten factureert, terwijl ik thans een contract bij een andere leverancier heb lopen. Deze en andere toekomstige facturen zal ik uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 14 dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet, De Bisschop Dries.

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform