Onaanvaardbaar

13 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

T. A.
9/10/2025

(fysieke) producten worden wel betaald maar niet geleverd

Geachte mevrouw/heer, Op 03/10/2025 kocht ik een iphone 17 pro (blue 512gb) op de orange website. Samen met een screen protector. totaal prijs 1451,90 euro. Ik ben al 8jaar trouwe, professionele klant. Op 06/10 ontvang ik de screen protector. Op de pakbon en factuur die ik achteraf via mail ontving is er alleen sprake van de screen protector. De bestelling van de iphone is spoorloos verdwenen, alleen wel van mijn rekening gegaan. Dossier werd geopend bij Orange, na het wachten van 2 dagen opnieuw contact opgenomen (want ze hadden beloofd te bellen, niet gebeurd uiteraard), krijg ik de melding dat het nu zou worden geescaleerd en er nog eens 2 dagen moet gewacht worden. Ik bekijk de facebookpagina van orange en zie dat sinds september al meerdere mensen in een gelijkaardige situatie zitten. En dat nog niemand een oplossing heeft. Er is een ernstig probleem. Mensen kopen/betalen meer dan 1000 euro en orange en orange laat de bestelling 'verdwijnen'. Er moet ernstig actie ondernomen worden want dit is oplichterij. Er wordt niet gecommuniceerd, geen erkenning gegeven dat er een probleem is, integendeel er wordt niets gezegd, er wordt gewoon gedaan alsof er geen probleem is.... terwijl mensen een voor een worden opgelicht, inclusief mezelf. Uiteraard kan ik bankvoorschriften voorleggen, de pakbon, de ontvangen factuur, camera beelden van de postbode die het screenprotector afgeeft etc... Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - bankafschrift betaling -orderbevestiging -pakbon

In behandeling
C. M.
8/10/2025

Wachten op levering

Op 19 september heb ik een smartphone met abonnement besteld op orange.be. De aanbetaling van 9€ werd onmiddellijk betaald. Tot op heden mocht ik niets meer vernemen of ontvangen. Op hun website word duidelijk vermeld dat het gevraagde toestel op voorraad is en normaal binnen 2 dagen zou moeten aankomen, maar zoals reeds vermeld nog niets mogen ontvangen of enige vorm van communicatie gekregen. Bel je naar hun klantenservice krijg je de melding dat ik geen orange simkaart gebruik en geraak ik niet binnen, bij het bellen naar hun vast nummer duurt de wachttijd meer dan 50 minuten, en de vraag of ik wil dat ze mij terug mogen bellen heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.

In behandeling
P. K.
27/09/2025

Opzegging abonnement

Beste, ik probeer al heel de week mijn internet- en TV abonnement op te zeggen. Dit kan blijkbaar enkel telefonisch. Maar via de telefoon vraagt men als eerste mijn Orange GSM nummer. Ik heb geen mobiel abonnement bij Orange. Als ik dan een fout nummer ingeef gaat de applicatie wel verder tot ik even moet wachten. Dan wordt na 3 tellen de verbinding door Orange verbroken. Het lukt dus niet om de Orangeklantendienst telefonisch te contacteren zonder een Orange telefoonnummer. Hoe kan ik mijn contract bij Orange dan op een legale wijze opzeggen.

Opgelost
W. D.
25/09/2025

Betalingen

Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij uw onderneming met referentie [Orange]. Op [midde april] heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet met als ingangsdatum [30/04/2025]. Ik stel echter vast dat de stopzetting van mijn contract nog niet werd uitgevoerd. In dit verband zal ik toekomstige facturen uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de [7] dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet,

In behandeling
I. V.
11/09/2025

Orange rekent constant boetes aan

Orange vermeld niet dat je een boete moet betalen als je hun modem terugzend. Ook blijven ze dreigen met NOG een boete terwijl de modem aangekomen is bij hen in perfecte staat op 1 september. Want ik ben amper 3 maand klant geweest bij hun. Na administratieve ramp heb ik beslist om over te stappen naar een andere provider. Als je orange contacteert dan weten ze nooit niks en krijg je achteraf verzonnen boetes.

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform