Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 55
- Aantal klachten *
- 11
- Afgesloten klachten*
- 90%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Geen garantie of enige tussenkomst
In april 2020 werd onze Opel vivaro 8 zitplaatsen eindelijk geleverd na 9 maanden wachten! 1 het eerste jaar de auto moeten binnendoen voor een adbluestoring. Vuile adblue getankt volgens de garage. 340 euro te betalen want geen garantie en geen staaltje beschikbaar om tankstation te betrekken erin. Nu 1,5 maand geleden motorstoring. In de garage binnengedaan, niets aan de hand volgens de garage. Een sensorstoring.. 1 week later onderweg naar de Ardennen, ter hoogte van Luik voelen we een terugslag, begint de auto te piepen. Melding stop, leg motor uit en begint de auto in vermogen te verliezen. Aan de kant gegaan op autostrade, auto stil gelegd en herstart. En een paar kilometer verder op de parking gezet (enkele keren aan de kant moeten gaan want melding kwam terug). Ons laten takelen en nu 1 maand verder heeft de garage nog altijd niet het probleem kunnen detecteren en oplossen.. gisteren de melding gekregen dat we al aan 2000 euro werkuren zitten, zonder dat er ook maar iets opgelost is.. we zitten echt met onze handen in ons haar… want is geen garantie…. Een wagen van nog geen 4 jaar oud
Geen garantie of enige tussenkomst
In april 2020 werd onze Opel vivaro 8 zitplaatsen eindelijk geleverd na 9 maanden wachten! 1 het eerste jaar de auto moeten binnendoen voor een adbluestoring. Vuile adblue getankt volgens de garage. 340 euro te betalen want geen garantie en geen staaltje beschikbaar om tankstation te betrekken erin. Nu 1,5 maand geleden motorstoring. In de garage binnengedaan, niets aan de hand volgens de garage. Een sensorstoring.. 1 week later onderweg naar de Ardennen, ter hoogte van Luik voelen we een terugslag, begint de auto te piepen. Melding stop, leg motor uit en begint de auto in vermogen te verliezen. Aan de kant gegaan op autostrade, auto stil gelegd en herstart. En een paar kilometer verder op de parking gezet (enkele keren aan de kant moeten gaan want melding kwam terug). Ons laten takelen en nu 1 maand verder heeft de garage nog altijd niet het probleem kunnen detecteren en oplossen.. gisteren de melding gekregen dat we al aan 2000 euro werkuren zitten, zonder dat er ook maar iets opgelost is.. we zitten echt met onze handen in ons haar… want is geen garantie…. Een wagen van nog geen 4 jaar oud
weigeren onderzoek
Geachte mevrouw/heer, Op 30 september heb ik een klacht ingediend, Ze willen hem niet behandelen omdat het geen grote garage is. Het is een familie bedrijf waar mijn ouders vroeger ook gingen. Je kan daar alles van opel kopen. Nieuwe en 2de hands wagens. Ze laten daar alles verkopen , maar als er problemen zijn moet je naar en dure grote garage gaan. Zo maken ze de kleine familie bedrijven kapot. Ik kan dat niet aanvaarden, die grote bedrijven kunnen dan vragen wat ze willen, want ze hebben geen concurentie. Daar moet er eens iets aangedaan worden. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
weigeren onderzoek
Geachte mevrouw/heer, Op 30 september heb ik een klacht ingediend, Ze willen hem niet behandelen omdat het geen grote garage is. Het is een familie bedrijf waar mijn ouders vroeger ook gingen. Je kan daar alles van opel kopen. Nieuwe en 2de hands wagens. Ze laten daar alles verkopen , maar als er problemen zijn moet je naar en dure grote garage gaan. Zo maken ze de kleine familie bedrijven kapot. Ik kan dat niet aanvaarden, die grote bedrijven kunnen dan vragen wat ze willen, want ze hebben geen concurentie. Daar moet er eens iets aangedaan worden. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Probleem met wagen, ze bieden geen oplossing
Mijn bedrijfswagen, astra Hybride is zalig om mee te rijden wanneer je er optimaal kunt van genieten.Maar helaas is dit na een 5 maand rijden met deze wagen voor 95% van de tijd niet het geval. Er is geen verbinding tussen wagen en app waardoor ik niet kan registreren wanneer en hoeveel ik de wagen thuis zou opladen. Deze kosten moet ik kunnen voorleggen aan mijn werkgever om een terugbetaling te ontvangen.Heb reeds meer dan 10x contact gezocht met klantendienst, maar je bent er nooit geholpen. De technische dienst doet achter de schermen iets, maar zonder resultaat. De wagen zuip op deze manier ongelofelijk veel benzine omdat er niet hybride gereden kan worden.Actuele problemen: wagen heeft geen mogelijkheid om wifi kanaal te vinden, app werkt niet met de wagen, er kan dus niet geladen worden.
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten