Terug

Probleem met wagen, ze bieden geen oplossing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Opel

03/04/2024

Mijn bedrijfswagen, astra Hybride is zalig om mee te rijden wanneer je er optimaal kunt van genieten.Maar helaas is dit na een 5 maand rijden met deze wagen voor 95% van de tijd niet het geval. Er is geen verbinding tussen wagen en app waardoor ik niet kan registreren wanneer en hoeveel ik de wagen thuis zou opladen. Deze kosten moet ik kunnen voorleggen aan mijn werkgever om een terugbetaling te ontvangen.Heb reeds meer dan 10x contact gezocht met klantendienst, maar je bent er nooit geholpen. De technische dienst doet achter de schermen iets, maar zonder resultaat. De wagen zuip op deze manier ongelofelijk veel benzine omdat er niet hybride gereden kan worden.Actuele problemen: wagen heeft geen mogelijkheid om wifi kanaal te vinden, app werkt niet met de wagen, er kan dus niet geladen worden.

Berichten (1)

D. G.

Naar: Opel

21/04/2024

Beste,Nog steeds geen oplossing voor dit probleem. Dienst na verkoop blijft me ook aan het lijntje houden met een zogezegd ticket voor technische dienst. Ondertussen al 2 weken puur op benzine aan het rijden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform