Meest recente klachten

C. C.
1/11/2023

Bestelling nooit geleverd - geen reactie van bedrijf

Beste Ik bestelde bij deze site Ayla doekjes op aanraden van iemand dat ik ken. Bestelling werd nooit geleverd. Een standaard mail met bevestiging en daarna een met dat het artikel verlaat is. Ik heb nu al via Whatsapp (zoals op hun site staat) contact opgenomen, via mail. Ik krijg geen enkele reactie meer dus ik ben vermoedelijk gewoon opgelicht.

Afgesloten
R. D.
18/01/2023

Ayla: Bestelling niet volledig

Beste, ik bestelde 2 PAK Schoonmaakdoekjes AYLA en 1 ULTRA absorberende microvezel glasdoek op 21/11/2022. De 2 PAK werden correct geleverd, echter de Ultra absorberende microvezel glasdoek is nog steeds niet geleverd na verschillende mails naar de firma. Op 28/11/2022 hebben we antwoord gehad van de firma dat deze glasdoek niet voorradig was en zou nageleverd worden binnen 5-10 dagen. Op mijn herinneringsmails komt sindsdien geen antwoord meer.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform