Terug

Ayla: Bestelling niet volledig

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: OD FASHION UG

18/01/2023

Beste, ik bestelde 2 PAK Schoonmaakdoekjes AYLA en 1 ULTRA absorberende microvezel glasdoek op 21/11/2022. De 2 PAK werden correct geleverd, echter de Ultra absorberende microvezel glasdoek is nog steeds niet geleverd na verschillende mails naar de firma. Op 28/11/2022 hebben we antwoord gehad van de firma dat deze glasdoek niet voorradig was en zou nageleverd worden binnen 5-10 dagen. Op mijn herinneringsmails komt sindsdien geen antwoord meer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform