Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Valse reclame
Beste, ik heb een Nokia XR21 nu 3 weken in mijn bezit.Dit smartphone is een rugged phone met IP69k water bestendige grade. (Zou tegen waterdrukte kunnen van 80 tot 100 bar). Op de website van Nokia staat dat deze gsm onder water dan. Ik heb niks gedaan dat je bij een normaal gsm zou doen.( Zelfs nog nooit laten vallen).Ik hou mijn gsm graag proper en ik heb hem 1 keertje afgewassen. De gsm heeft een beetje afwasmiddel over zich gehad en ik heb hem 30 seconden afgespoeld met kraanwater. Nu heb ik een vlek in mijn scherpm en reageert hij soms niet op aanraking.Ik heb contact opgenomen met de klantendienst van Nokia maar hun Warranty dekt geen waterschade. Ik wou meewerken, hem zelfs opsturen dat ze er naar konden kijken (want opnieuw, ik heb niks mis gedaan met het toestel. Ik heb niks te verbergen). Ze wouden hem niet herstellen of vervangen. Ze zeiden dat ze hier niks aan konden doen. Ze zien dit zelfs niet als fabricage fout.Ik kocht dit gsm speciaal voor zijn MIL-STD-810H and IP69K. Wat het dus niet is. Er bestaan hogedrukreinigers op de markt met 100 bar drukte. Ik hield hem 30 seconden onder de kraan... Ik voel me bedrogen door Nokia. Dit is valse reclame!Ik ben diep teleurgesteld en ik voel me in de steek gelaten. Toestel heeft amper slijt. Is 3 weken oud...
Niet levering van bestelde en betaalde goederen,
Beste, op 29/09/2023 werd een smartphone Nokia G42 5G besteld (betaald met Mastercard) en deze bestelling kreeg als nummer EFP17458. Bericht Nokia op 6/10/2023: bestelling verzonden met mededeling van trackingsnummer. Op 12/10/2023 nog altijd de melding op DHL tracking: Shipment not yet received or processed. Dit gemeld via mail aan Nokia en kreeg als antwoord: Wij zorgen ervoor dat uw zaak wordt geëscaleeerd naar de betreffende afdeling en u wordt binnenkort via e-mail op de hoogte gebracht van de laatste updates met betrekking tot uw vraag. Excuses en laat ons weten als u zich nog zorgen maakt. Op 17/10/2023 informeerde ik naar de stand van zaken en gevraagd in geval van geen levering mijn betaald bedrag terug te storten. Ondertussen ook contact opgenomen met DHL aan de hand van het trackingsnummer en deze bevestigden dat zij nooit een pakket van Nokia hadden ontvangen dat voor mij bestemd was. Doorverwezen naar Nokia. Op 24/10/2023 mail ontvangen van Nokia met dezelfde inhoud als deze van 12/10. Tot op heden 2/11/2023 nog steeds dezelfde melding van DHL: shipment not yet received or processed. Ik heb de indruk dat er helemaal geen vooruitgang is in het zogezegde 'onderzoek' ondanks het feit dat mijn betaald bedrag werd geïnd door Nokia op 06/10/2023.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten