Terug

Niet levering van bestelde en betaalde goederen,

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. B.

Naar: NOKIA

02/11/2023

Beste, op 29/09/2023 werd een smartphone Nokia G42 5G besteld (betaald met Mastercard) en deze bestelling kreeg als nummer EFP17458. Bericht Nokia op 6/10/2023: bestelling verzonden met mededeling van trackingsnummer. Op 12/10/2023 nog altijd de melding op DHL tracking: Shipment not yet received or processed. Dit gemeld via mail aan Nokia en kreeg als antwoord: Wij zorgen ervoor dat uw zaak wordt geëscaleeerd naar de betreffende afdeling en u wordt binnenkort via e-mail op de hoogte gebracht van de laatste updates met betrekking tot uw vraag. Excuses en laat ons weten als u zich nog zorgen maakt. Op 17/10/2023 informeerde ik naar de stand van zaken en gevraagd in geval van geen levering mijn betaald bedrag terug te storten. Ondertussen ook contact opgenomen met DHL aan de hand van het trackingsnummer en deze bevestigden dat zij nooit een pakket van Nokia hadden ontvangen dat voor mij bestemd was. Doorverwezen naar Nokia. Op 24/10/2023 mail ontvangen van Nokia met dezelfde inhoud als deze van 12/10. Tot op heden 2/11/2023 nog steeds dezelfde melding van DHL: shipment not yet received or processed. Ik heb de indruk dat er helemaal geen vooruitgang is in het zogezegde 'onderzoek' ondanks het feit dat mijn betaald bedrag werd geïnd door Nokia op 06/10/2023.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform