Onaanvaardbaar

15 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

P. O.
8/12/2025

Boekingsprobleem

De app van de NMBS laat niet toe dat tekst wordt ingevuld omdat het tekstklavier slechts heel kort verschijnt. Er scheelt dus iets aande app. Men kan hierdoor geen naam van een 2de reiziger invullen.

In behandeling
L. D.
20/11/2025

systeem Train+ werkt niet

Beste Ik heb op 16/10/25 een train + kaart online aangekocht en gekoppeld aan mijn account. Ik kan geen tickets kopen online, noch aan een automaat. Aan het loket zegt men mij dat ik niet de enige ben . Daar kon ik probleemloos een ticket met korting bestellen. Mevrouw bevestigde dat we de code van de Train+ correct hebben gekoppeld aan onze account van de NMBS. Uiteraard wil ik een oplossing. Ik bel de klantendienst en kies voor nederlands. Ik krijg een elektronisch antwoord in het frans: 'de mailbox zit vol we kunnen u niet helpen!!' Ik kies voor de chat en beschrijf mijn probleem zoals hier, samen met al mijn gegevens (hieronder). Ik krijg een getypt antwoord: 'Sorry, ik ben even het spoor bijster. Kan je het later nog eens proberen'. Dat tart toch elke verbeelding!! Mijn echtgenoot hetzelfde probleem. Lieve De Wilde 23-08-1958 lievedewilde@hotmail.com code Train+ AC-153BPZEKS Herman Keppens 02-04-1953 hermankeppens@hotmail.com code Train+ AC-85UGD7O5 Ik wens jullie meer succes... Mvg Lieve De Wilde 0491737041 Abonnee Test Aankoop 1876541-76

Afgesloten
A. S.
19/11/2025

Vertraging traject Leuven-Ieper

Geachte mevrouw/heer, Op vrijdag 14 november 2025 nam ik de trein van Leuven, naar Ieper. Ik had hiervoor een ticket gekocht voor een bedrag van €20,90 euro. De trein kwam op de bestemming aan om 19:36 uur, met een vertraging van 61 minuten ten opzichte van de oorspronkelijk geplande aankomsttijd. De tijd die genoteerd werd op de NMBS-website, strookt niet met de realiteit. Hetzij een vertraging tussen de 1 uur en 2 uur. Ik voeg de volgende documenten bij: ticket van de aankoop en attest van de website van de NMBS.. Ik vraag de vergoeding waarop ik recht heb overeenkomstig de Europese wetgeving (25% van de ticketprijs). Gelieve dit bedrag te willen storten op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Ticket - Bewijs vertraging

In behandeling
A. S.
19/11/2025

Verandering geldigheid standard multi

Beste mevrouw, heer, Op 25 april 2025 kocht ik een Standard Multi, zoals ik vaak eerder deed. Bij de betaling en bevestigingsmail stond er geen vervaldatum op dit ticket. Vandaag, 19/11/2025, wenste ik de rest van de pas op te gebruiken en kwam tot de vaststelling dat deze niet meer geldig was omdat de geldigheidstermijn overschreden was. Dit leek me zeer vreemd, omdat alle communicatie hierover duidelijk maakte dat deze passen hun normale geldigheid gewoon zouden uitdoen. Bij het nakijken van alle communicatie, valt het op dat pas bij het eerste gebruik de geldigheid gecommuniceerd werd. Dit viel me pas nu op en wil mij dan ook beroepen op de onduidelijke communicatie van uw kant uit en had graag de restitutie van de overige 3 ritten bekomen, dan wel de heractivering van deze ritten. In bijlage de bevestiging van de bestelling. Met vriendelijke groet Arnout Simons

In behandeling
P. N.
4/11/2025

AANGETEKENDE BRIEF

Onder bovenvermelde referentie hebben ik en mijn kleinzoon jullie al meerdere malen gevraagd naar deze aangetekende brief die jullie zouden opgestuurd hebben op 07/03/2025 ? Tot op heden zijn jullie er niet in geslaagd ons een kopie ervan te bezorgen. Iedereen weet hoe het versturen van een aangetekende zending gebeurd , dus moeten jullie ons niet wijsmaken dat er geen bewijs meer van is. Geen kopie van deze brief , wil dan ook zeggen dat de tussenkomst van MODERO onwettig is. Blijkbaar hebben zij ook geen kopij in hun dossier ?? Dus we betwisten de begane fout niet maar of jullie , jullie fout gaan toegeven is een ander paar mouwen. Jullie laten mij geen keuze om via deze weg te procederen , want wij worden wel bedreigd door Modero . Wij hebben het recht op inzage van het dossier , dewelke tot nu toe onvolledig is. Hopende op een antwoord,

In behandeling

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 17 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform