Beste
Ik heb op 16/10/25 een train + kaart online aangekocht en gekoppeld aan mijn account. Ik kan geen tickets kopen online, noch aan een automaat. Aan het loket zegt men mij dat ik niet de enige ben . Daar kon ik probleemloos een ticket met korting bestellen. Mevrouw bevestigde dat we de code van de Train+ correct hebben gekoppeld aan onze account van de NMBS.
Uiteraard wil ik een oplossing. Ik bel de klantendienst en kies voor nederlands. Ik krijg een elektronisch antwoord in het frans: 'de mailbox zit vol we kunnen u niet helpen!!'
Ik kies voor de chat en beschrijf mijn probleem zoals hier, samen met al mijn gegevens (hieronder).
Ik krijg een getypt antwoord:
'Sorry, ik ben even het spoor bijster. Kan je het later nog eens proberen'.
Dat tart toch elke verbeelding!!
Mijn echtgenoot hetzelfde probleem.
Lieve De Wilde 23-08-1958
lievedewilde@hotmail.com
code Train+ AC-153BPZEKS
Herman Keppens 02-04-1953
hermankeppens@hotmail.com
code Train+ AC-85UGD7O5
Ik wens jullie meer succes...
Mvg
Lieve De Wilde
0491737041
Abonnee Test Aankoop 1876541-76