Meest recente klachten

K. S.
3/05/2025

Rekening geblokkeerd

Mijn Mama haar Neosurf-account (op naam van Saleem Bibi) is geblokkeerd terwijl er €2000 op stond. Ondanks dat ik alle gevraagde documenten heb doorgestuurd — inclusief identiteitsbewijs, bewijs van inkomsten én bewijs van bankrekening — blijft haar account geblokkeerd. Ik heb meermaals contact gezocht, maar krijg geen enkele reactie meer van Neosurf. Haar geld wordt simpelweg vastgehouden zonder uitleg of oplossing. Dit is onaanvaardbaar. Ik eis dat haar account onmiddellijk wordt vrijgegeven of dat het volledige bedrag van €2000 wordt teruggestort. Heeft iemand gelijkaardige ervaringen gehad of tips over hoe ik dit juridisch kan aanpakken? Alle hulp of advies is welkom.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
D. M.
13/06/2024

Blokkeren account, geven geld niet terug.

op 26/05/2024 word mijn ''MyNeosurf'' account met €150 op.. zonder een bericht van hun, geblokkeerd. Sinds 26/05 tot vandaag 13/06 heb ik al zeker 12 verschillende emails verstuurd. ZONDER één keer antwoord terug te krijgen. Dus ze houden gewoon mijn geld (€150) voor hun... DIT KAN GEWOON NIET EN IS GEWOON PURE DIEFSTAL.... Ik heb op TrustPilot ook al 2 recencies geopend. Daar "antwoorden ze wel'' maar vanaf dat je er emails naar stuurt , krijg je als antwoord dat zun van UK zijn en omdat ik een BE/FR account heb, ik naar support@neosurf.com moet sturen... Verder krijg ik nergens een antwoord op terug, en mijn geld heb ik ook nog steeds niet terug. Ik eis onmiddellijk uitbetaling van mijn €150 naar mijn bankrekening. vuile scammers zijn dit!

Opgelost
S. T.
13/04/2023

Problemen met de terugbetaling

Beste, Ik heb een aantal vouchers gekocht voor de site neosurf door oplichting op marktplaats. Alles lijkt heel betrouwbaar omdat je de vouchers in een fysieke relay shop kan aankopen in belgie. Maar dan pas begint de miserie.. Ik zou graag deze opnieuw terugbetaald zien wordne op mijn rekening (-6% kosten). Er zijn veel stappen en documenten die je moet uploaden om te bewijzen dat de rekening van jou is. Ik heb zoals gevraagd elk nodig document toegevoegd aan mijn account sinds 07/03/23. Op hun site staat dat ze maximaal 3 werkdagen nodig hebben om deze te verifiëren en terug te betalen. Ze weigeren om mij (en andere) verder te helpen.Nu wacht ik ondertussen al meer dan een maand en willen ze mijn 400 euro niet terug storten. Ik heb het al niet breed omwille van hoge medische kosten. Ik heb ondertussen veel verschillende negatieve reviews, contact formuliers gestuurd en mails, maar ze reageren nergens op. Zowel in het frans, engels als nederlands heb ik dit gestuurd.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform