Terug

Rekening geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: Neosurf

03/05/2025

Mijn Mama haar Neosurf-account (op naam van Saleem Bibi) is geblokkeerd terwijl er €2000 op stond. Ondanks dat ik alle gevraagde documenten heb doorgestuurd — inclusief identiteitsbewijs, bewijs van inkomsten én bewijs van bankrekening — blijft haar account geblokkeerd. Ik heb meermaals contact gezocht, maar krijg geen enkele reactie meer van Neosurf. Haar geld wordt simpelweg vastgehouden zonder uitleg of oplossing. Dit is onaanvaardbaar. Ik eis dat haar account onmiddellijk wordt vrijgegeven of dat het volledige bedrag van €2000 wordt teruggestort. Heeft iemand gelijkaardige ervaringen gehad of tips over hoe ik dit juridisch kan aanpakken? Alle hulp of advies is welkom.

Bemiddeling door Testaankoop 06 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform