Terug

Blokkeren account, geven geld niet terug.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Neosurf

13/06/2024

op 26/05/2024 word mijn ''MyNeosurf'' account met €150 op.. zonder een bericht van hun, geblokkeerd. Sinds 26/05 tot vandaag 13/06 heb ik al zeker 12 verschillende emails verstuurd. ZONDER één keer antwoord terug te krijgen. Dus ze houden gewoon mijn geld (€150) voor hun... DIT KAN GEWOON NIET EN IS GEWOON PURE DIEFSTAL.... Ik heb op TrustPilot ook al 2 recencies geopend. Daar "antwoorden ze wel'' maar vanaf dat je er emails naar stuurt , krijg je als antwoord dat zun van UK zijn en omdat ik een BE/FR account heb, ik naar support@neosurf.com moet sturen... Verder krijg ik nergens een antwoord op terug, en mijn geld heb ik ook nog steeds niet terug. Ik eis onmiddellijk uitbetaling van mijn €150 naar mijn bankrekening. vuile scammers zijn dit!

Berichten (2)

Neosurf

Naar: D. M.

14/06/2024

- Please type your reply above this line -Hello Klachten,We'd love to hear what you think of our Customer Support. Please take a moment to answer one simple question by clicking either link below:Good, I'm SatisfiedBad, I'm UnsatisfiedHere's a reminder of what this request was about: Patricia (NeosurfCards) 14 Jun 2024, 09:25 BST HiThank you for your enquiryThis complaint will need to be sent to our French support team as this customers account was opened in Belgium.Please contact our French support team in French, at support@neosurf.com and use the same email address if needed in the future. This ticket will now be closed.RegardsPatriciaNeosurf Support Team Klachten 13 Jun 2024, 19:21 BST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from NeosurfCards. Delivered by Zendesk [YYM639-YL402]

Neosurf

Naar: D. M.

14/06/2024

- Please type your reply above this line -Your request (173608) has been updated. To add additional comments, reply to this email. Patricia (NeosurfCards) 14 Jun 2024, 09:25 BST HiThank you for your enquiryThis complaint will need to be sent to our French support team as this customers account was opened in Belgium.Please contact our French support team in French, at support@neosurf.com and use the same email address if needed in the future. This ticket will now be closed.RegardsPatriciaNeosurf Support Team Klachten 13 Jun 2024, 19:21 BST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from NeosurfCards. Delivered by Zendesk [YYM639-YL402]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform