Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Pakket kwijt en krijg geen geld terug
Beste, ik bestelde voor 57 euro Amerikaans snoep in juli 2023. Het bedrijfje beslist om mijn pakket in 2 delen op te splitsen. 1 doos krijg ik aan waarvan maar 2 zakjes chips in zitten. De andere doos krijg ik nooit aan. Ze vragen me om geduld te hebben maar ik heb al snel door dat mijn doos kwijt is. Na heen en weer mailen al van juli 2023 krijg ik steeds dezelfde uitleg via mail 'ik een tegoedbon krijg van 30 euro want ik heb een deel ontvangen'. Na enorm veel heen en weer gemaild met heel veel bewijzen willen ze mijn geld niet terug geven. De koerierdienst heb ik ook gecontacteerd en zij hebben My american shop al vergoed voor 57 euro omdat het pakket kwijt is. IK WIL MIJN GELD TERUG. Mijn aankoopbedrag -de 2 zakjes chips van 1 euro!!
Gedeeltelijke restitutie van de aankoopsom
Beste, ik bestelde onlangs een aantal producten via jullie website, nl. allerlei frisdranken. Levering geschiedde pas met de nodige vertraging, en bij aankomst bleek een deel van het order niet geleverd, en een groot deel van de wel geleverde producten ruimschoots over de wettelijk verkoopbare uiterste consumptiedatum. Ik contacteerde U mbt dit probleem, en U vroeg enkele verdere gegevens en foto's door te sturen. Ik heb dit gedaan op 24 juni en sindsdien heeft U geen enkel teken van leven meer gegeven, noch bent U op mijn suggestie van gedeeltelijke terugbetaling van het order ingegaan, dat deel dat problematisch was. Telefonische contactopname blijkt onmogelijk in de praktijk (wegens de drukte vragen wij U later te proberen... balblabla). Dus, dan maar via deze weg. Ik vraag U de nodige stappen te ondernemen om het reeds gemelde bedrag 91,21 € terug te storten. Met dank bij voorbaat voor uw welwillendheid en hopend op een spoedige resolutie van deze affaire. Mvg. Steven Pelsmaekers
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten