Beste, ik bestelde onlangs een aantal producten via jullie website, nl. allerlei frisdranken. Levering geschiedde pas met de nodige vertraging, en bij aankomst bleek een deel van het order niet geleverd, en een groot deel van de wel geleverde producten ruimschoots over de wettelijk verkoopbare uiterste consumptiedatum. Ik contacteerde U mbt dit probleem, en U vroeg enkele verdere gegevens en foto's door te sturen. Ik heb dit gedaan op 24 juni en sindsdien heeft U geen enkel teken van leven meer gegeven, noch bent U op mijn suggestie van gedeeltelijke terugbetaling van het order ingegaan, dat deel dat problematisch was. Telefonische contactopname blijkt onmogelijk in de praktijk (wegens de drukte vragen wij U later te proberen... balblabla). Dus, dan maar via deze weg. Ik vraag U de nodige stappen te ondernemen om het reeds gemelde bedrag 91,21 € terug te storten. Met dank bij voorbaat voor uw welwillendheid en hopend op een spoedige resolutie van deze affaire. Mvg. Steven Pelsmaekers