Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
GEEN TERUGBETALING TICKETS MADAGASCAR
Beste,Voor iedereen die gedupeerd is door de frauduleuze praktijken van music hall!Wij hebben vandaag klacht neergelegd en kregen de melding dat onder bepaald bedrag wij helaas niks kunnen betekenen tegen de frauduleuze praktijken van music hall. Maar dat we onze PV NUMMER ME.20.L7.003493/2022 zoveel mogelijk kunnen delen zodat meerdere mensen die klacht neerleggen gelinkt worden aan elkaar als gedupeerde firma.Daarom raad ik aan iedereen aan deze te gebruiken en massaal klacht neer te leggen. Alleen met genoeg mensen maken we kans op een onderzoek en dus eventueel terug krijgen van onze centen.De excuses van de wet van minister muylle of het uitblijven van antwoorden ZIJN NIET MEER AANVAARDBAAR! MUSIC HALL ZIJN OPLICHTERS en die dienen bestraft te worden als ook alle gedupeerden hun centen moeten weer krijgen!Grt Frank
Refund musical madagascar
Goeiedag Al maanden ben ik mails aan het versturen zonder enig antwoord. Telefoon ook afgesloten dus ben ik genoodzaakt om het via deze weg te doen. Ik ben boos, had 2 ticketten gekocht voor musical madagascar en dat gaat blijkbaar niet meer door, sterker nog, decor en kostuums zijn al openbaar geveild. Ik eis dus mijn 123 euro terug op het gekende rekeningnummer bij jullie. Ik mag hopen op een antwoord van jullie via deze weg dan. Mvg
Refund request Madagascar
Ik kocht destijds 10 tickets voor de show van 28/2 12 uur om een verjaardagsfeestje te vieren. Ondertussen werd de show uitgesteld en staat deze vermeld als 'afgelopen'. Omdat jullie niet aan de voorwaarden van mijn aankoop konden voldoen wens ik een annulatie en volledige terugbetaling van mijn 10 tickets. Terugbetaling kan op rekening BE15 7875 0696 7530.Graag een antwoord voor 5 augustus. Indien ditmaal mijn vraag nogmaals wordt genegeerd zie ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen en o.a. TestAankoop hierbij te betrekken.Voor meer uitleg kan u mij ook contacteren op mijn GSM-nr.0497292739
Probleem terugbetaling tickets
Ik kocht 5 tickets voor de musical madagascar op 26 februari 2022 voor een bedrag van 285 euro bij Music hall. In februari werden wij op de hoogte gebracht dat de show niet kon doorgaan en dat deze verplaatst zou worden. We zijn nu 6 maanden later en er is nog geen nieuwe datum bepaald.Ik heb reeds contact gehad met de ticket verkopers en zij sturen mij naar Het mailadres info@musichall.beMaar daar heb ik reeds naar gemaild zonder antwoord. Er neemt ook niemand op op het algemene nummer. In de media is reeds verschenen dat delen van music hall in faillissement zijn. Maar de Website is nog online en er worden 'og tickets aangeboden. Ik zou graag een volledige terugbetaling van onze tickets willen vragen aangezien ze geen nieuwe datum kunnen bepalen voor de show.
Problemen met terugbetaling tickets
Beste, ik bestelde op 27/12/2021 voor onze familie 7 tickets voor de Judy: the Musical Dinner Show met Els De Schepper die plaats zou vinden op 4/6/2022. Ondertussen vernamen we via de media dat Music Hall in problemen zit. We waren dus ongerust of deze voorstelling nog wel zou doorgaan. Op de website is er geen extra nieuws over deze musical die diverse data zou spelen vanaf juni, enkel is er sprake over andere data vanaf 12 juni (later dus dan onze voorstelling) en feit dat tickets nog niet beschikbaar zouden zijn. Dit is uiteraard vreemd want de voorstellingen zouden in juni zijn.Wij kregen persoonlijk geen email of nieuws dat onze aangekochte voorstelling niet zou doorgaan. Na herhaaldelijke contactformulieren via jullie website voor meer info die onbeantwoord bleven zijn we verder beginnen zoeken naar nieuws. Zo hebben we uiteindelijk Els De Schepper gecontacteerd die ons bevestigt dat de musical helemaal niet doorgaat. We vinden het vreemd dat er geen enkele communicatie hierrond wordt uitgestuurd, ookal zijn er financiële problemen. Het is toch weinig respectvol dat mensen nu voor gesloten deuren zouden komen te staan. Toevallig zijn we op zo'n artikel gestoten dat er problemen zijn, anders wisten we nu nog van niks en zoude we aanstaande zaterdag naar de locatie in Antwerpen gaan.Wij willen ons geld alsnog terugkrijgen. Het gaat over veel geld, het waren 7 tickets van 103 EUR.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten