Terug

Problemen met terugbetaling tickets

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. S.

Naar: Music Hall

30/05/2022

Beste, ik bestelde op 27/12/2021 voor onze familie 7 tickets voor de Judy: the Musical Dinner Show met Els De Schepper die plaats zou vinden op 4/6/2022. Ondertussen vernamen we via de media dat Music Hall in problemen zit. We waren dus ongerust of deze voorstelling nog wel zou doorgaan. Op de website is er geen extra nieuws over deze musical die diverse data zou spelen vanaf juni, enkel is er sprake over andere data vanaf 12 juni (later dus dan onze voorstelling) en feit dat tickets nog niet beschikbaar zouden zijn. Dit is uiteraard vreemd want de voorstellingen zouden in juni zijn.Wij kregen persoonlijk geen email of nieuws dat onze aangekochte voorstelling niet zou doorgaan. Na herhaaldelijke contactformulieren via jullie website voor meer info die onbeantwoord bleven zijn we verder beginnen zoeken naar nieuws. Zo hebben we uiteindelijk Els De Schepper gecontacteerd die ons bevestigt dat de musical helemaal niet doorgaat. We vinden het vreemd dat er geen enkele communicatie hierrond wordt uitgestuurd, ookal zijn er financiële problemen. Het is toch weinig respectvol dat mensen nu voor gesloten deuren zouden komen te staan. Toevallig zijn we op zo'n artikel gestoten dat er problemen zijn, anders wisten we nu nog van niks en zoude we aanstaande zaterdag naar de locatie in Antwerpen gaan.Wij willen ons geld alsnog terugkrijgen. Het gaat over veel geld, het waren 7 tickets van 103 EUR.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform