Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling niet beschikbaar
Geachte mevrouw/heer, Op kocht 01/05/25 ik een minicrosser in uw website en betaalde ik er €458 voor. U deelde mij op 10/05/25 dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Emely
Geen levering en geen reactie op vele berichten en telefoontjes
Geachte mevrouw/heer, Op 13/04/2025 kocht ik een Nitro Motors Eco Gepard | 500W | 24V Groen (1173042) en KIMO BRO Crosshelm Kleur: Wit, Maat: M in uw winkel en betaalde ik er 553,90€ voor. U deelde mij NOOIT mee dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Sem Winters
Problemen met levering
Beste,ik bestelde een nieuwe batterij voor de quad van mijn kindjes.ik kreeg proper een mail waar in stond dat ik een nieuwe mail zou krijgen zodra mijn bestelling verzonden is.Na enkele dagen had ik nog steeds geen mail ontvangen.Er stond op de website dat je best 5 werkdagen kan wachten voor je vragen te stellen over de verzending.Dit had ik dus gedaan, en vervolgens een mail gestuurd. Echter zonder antwoord. Vervolgens getracht te bellen zonder antwoord. Alsook via Whatsapp zoals op jullie website stond, maar weer geen antwoord.Ondertussen zijn we meerdere mails verder en heb ik nog steeds niets van reactie gehad.Als er iets langer duurt, of niet meer besteld kan worden kan ik inkomen, maar dan moet hier reactie over gedaan worden.Het was een aanzienlijk bedrag, dus dit wens ik ook terug te vorderen als het product niet voorradig is.
Aankoop deffect, gekraakt
Beste,Op 16mei een pocketbike besteld van €390.Op 19mei van begin een defect product ontvangen!Na dagen, weken vruchteloos contact te krijgen (hulp, retour) op verschillende manieren ( chat, website, mail,..) deze dan maar zelf terug gezonden op eigen kosten op 30mei. (Binnen 14dagen na aankoop)Na eindje toch eindelijk iemand via de chat gehoord door zelf te blijven proberen contact zoeken, maar volgens die medewerker is deze ontvangen maar moet ik nu nog wachten voor een oordeel en/of reparatie,..Na lang doorgaan eindelijk nieuws dat deze hersteld is, was een defecte ontsteking en een verkeerde bougie in de motor, maar vragen plots of deze al volledig beschadigd was bij opsturen!?Gingen die terugsturen volledig gebroken, gekraakt maar verkoper ging prijs voor nieuwe body laten weten.Hier ging ik niet mee akkoord, sindsdien neemt de keurwinkel geschil over.Zijn nu 2maand later bijna en er is nog steeds geen oplossing gekomen..Ik wil bij deze dus nogmaals vragen mijn aankoop in nieuwstaat te versturen (d.m.v. nieuwe body of volledig nieuwe pocketbike).Met Vriendelijke Groet
order word niet geleverd
Beste, Op 08/04 bestelde ik een kinderquad.Deze zou binnen de 1 a 3 werkdagen geleverd worden. Op geen enkele manier krijg ik respons op mail, telefoonnummer is al helemaal onbestaande.De website is motocars.nl
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten