Beste,Op 16mei een pocketbike besteld van €390.Op 19mei van begin een defect product ontvangen!Na dagen, weken vruchteloos contact te krijgen (hulp, retour) op verschillende manieren ( chat, website, mail,..) deze dan maar zelf terug gezonden op eigen kosten op 30mei. (Binnen 14dagen na aankoop)Na eindje toch eindelijk iemand via de chat gehoord door zelf te blijven proberen contact zoeken, maar volgens die medewerker is deze ontvangen maar moet ik nu nog wachten voor een oordeel en/of reparatie,..Na lang doorgaan eindelijk nieuws dat deze hersteld is, was een defecte ontsteking en een verkeerde bougie in de motor, maar vragen plots of deze al volledig beschadigd was bij opsturen!?Gingen die terugsturen volledig gebroken, gekraakt maar verkoper ging prijs voor nieuwe body laten weten.Hier ging ik niet mee akkoord, sindsdien neemt de keurwinkel geschil over.Zijn nu 2maand later bijna en er is nog steeds geen oplossing gekomen..Ik wil bij deze dus nogmaals vragen mijn aankoop in nieuwstaat te versturen (d.m.v. nieuwe body of volledig nieuwe pocketbike).Met Vriendelijke Groet