Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Foute levering ecovignet Frankrijk
Onlangs bestelde ik via ecovignetfrankrijk.be een vignet. Ik betaalde hiervoor 19.95eur, waar de werkelijke prijs slechts 4,91eur is. Het verschil zou te wijten zijn aan de verleende service en dergelijke. Op datum van 16 februari werd mij een vignet toegestuurd, maar voor de foute categorie voertuig, dit ondanks het feit dat door mij alle gegevens met foto van het inschrijvingsbewijs werden bezorgd. Als reactie kreeg ik een mail met de melding dat dit wel degelijk het correcte vignet was. Op mijn vraag om asap het correcte vignet te bezorgen, kreeg ik tot nu toe geen antwoord.
Probleem met terugbetaling
Beste, ik vernam dat het nodig is om ecovignet te hebben om bv naar Rijsel in Frankrijk te gaan.Ik bestelde dit via internet via de site ecovignetfrankrijk.beIk betaalde hiervoor 19,95. Ik liet dit toevallig vallen bij kennissen die me zeiden dat dit normaal maar rond de 4,21 kost. Blijkt dus een site te zijn die misbruik maakt van de situatie. Hebbkort na mijn betaling ( dag erna- was wel weekend) gevraagd deze aankoop te annuleren ennmijn geld terug te storten.Ik krijg vandaag antwoord dat dit niet kan en er ook geen 14 dagen bedaktijd is vermits het certificaat al is aangemaakt.Ik ben misschien mijn geld kwijt mar misschien kunt u zo andere consumenten inlichten over deze wanpraktijken.Mvg
Ecovignet Frankrijk
Beste, Ik bestelde via www.ecovignetfrankrijk.be een ecovignet om in Frankrijk te kunnen rijden zonder een boete op te lopen. Ik betaalde hiervoor 19,95 euro. Achteraf hoorde ik dat de prijs van zo'n vignet vastgelegd is op 4,21 euro per vignet. Ik betaalde dus bijna 5 keer zo veel. Ik besef dat ik het beter had moeten onderzoeken vooraleer ik de aankoop deed. Nu kreeg ik van jullie een factuur van mijn bestelling en daarop staat dat ik 4,21 euro heb betaald voor het vignet. Dat is niet juist. Ik heb ondertussen gemaild om te vragen waarom die meerkost niet op het factuur staat. Ik wacht nog op een antwoord. Ik heb ook de vraag gesteld waarom er zo veel meer aangerekend wordt dan dat vastgelegd werd. Ecovignet Frankrijk is het eerste of tweede resultaat wanneer je dit opzoekt in Google. Bovendien heeft de site een heel officiële feel, waardoor je niet in vraag stelt of het effectief een officiële site is of niet. Het zet mensen op het verkeerde been en dat is verkeerd. Jammer dat ik 5 keer zo veel betaald heb dan nodig. Hopelijk kan het een les zijn voor anderen. Met vriendelijke groeten, Kathlyn Smet
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten